Zobrazit minimální záznam

Implementation and effectiveness of the KiVa programme in primary schools in the Czech Republic
dc.contributor.advisorKlapálková, Veronika
dc.creatorPetr, Jan
dc.date.accessioned2024-11-28T16:59:28Z
dc.date.available2024-11-28T16:59:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193028
dc.description.abstractUniverzita Karlova Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Diplomová práce Abstrakt v českém jazyce Bc. Jan Petr Implementace a účinnost KiVa programu na základních školách v České republice Implementation and effectiveness of the KiVa programme in primary schools in the Czech Republic Praha 2024 Vedoucí práce: Veronika Klapálková, Ph. D. Abstrakt Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem implementovaly v průběhu pilotního roku zapojené kontrolní základní školy v České republice KiVa program a jaká byla jeho účinnost z pohledu členů KiVa týmů. Tento cíl autor naplňuje skrze zodpovězení dvou hlavních výzkumných otázek. Práce obsahuje teoretickou a empirickou část. V teoretické části se autor zabývá dvěma hlavními oblastmi. Jedná se o šikanu na základních školách v České republice a o KiVa program. V empirické části je popsán samotný průběh výzkumného šetření na základních školách v České republice se zaměřením na KiVa program, včetně metodologie výzkumu, analýzy získaných dat z kvantitativního i kvalitativního šetření a prezentace výsledků. Součástí diplomové práce jsou i doporučení pro další praxi. Tato doporučení jsou určena jak neziskové organizaci Schola Empirica, která celý KiVa program zaštiťuje, tak základním školám, které jsou do programu aktivně zapojeny nebo se do tohoto preventivního...cs_CZ
dc.description.abstractUniverzita Karlova Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Diplomová práce Abstrakt v anglickém jazyce Bc. Jan Petr Implementace a účinnost KiVa programu na základních školách v České republice Implementation and effectiveness of the KiVa programme in primary schools in the Czech Republic Praha 2024 Vedoucí práce: Veronika Klapálková, Ph. D. Abstract The aim of the thesis is to find out how the participating control primary schools in the Czech Republic implemented the KiVa programme during the pilot year and how effective it was from the perspective of KiVa team members. The author fulfils this aim through answering two main research questions. The thesis contains theoretical and empirical part. In the theoretical part the author deals with two main areas. These are bullying in primary schools in the Czech Republic and the KiVa programme. The empirical part describes the actual course of the research investigation in primary schools in the Czech Republic with a focus on the KiVa programme, including the research methodology, the analysis of the data obtained from the quantitative and qualitative investigation and the presentation of the results from this mixed research. The thesis also includes recommendations for further practice. These recommendations are addressed both to the non-profit organization...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectbullying|bullying prevention|primary school|KiVa programme|KiVa teamen_US
dc.subjectšikana|prevence šikany|základní škola|KiVa program|KiVa týmcs_CZ
dc.titleImplementace a účinnost KiVa programu na základních školách v České republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-05
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId266680
dc.title.translatedImplementation and effectiveness of the KiVa programme in primary schools in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csUniverzita Karlova Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Diplomová práce Abstrakt v českém jazyce Bc. Jan Petr Implementace a účinnost KiVa programu na základních školách v České republice Implementation and effectiveness of the KiVa programme in primary schools in the Czech Republic Praha 2024 Vedoucí práce: Veronika Klapálková, Ph. D. Abstrakt Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem implementovaly v průběhu pilotního roku zapojené kontrolní základní školy v České republice KiVa program a jaká byla jeho účinnost z pohledu členů KiVa týmů. Tento cíl autor naplňuje skrze zodpovězení dvou hlavních výzkumných otázek. Práce obsahuje teoretickou a empirickou část. V teoretické části se autor zabývá dvěma hlavními oblastmi. Jedná se o šikanu na základních školách v České republice a o KiVa program. V empirické části je popsán samotný průběh výzkumného šetření na základních školách v České republice se zaměřením na KiVa program, včetně metodologie výzkumu, analýzy získaných dat z kvantitativního i kvalitativního šetření a prezentace výsledků. Součástí diplomové práce jsou i doporučení pro další praxi. Tato doporučení jsou určena jak neziskové organizaci Schola Empirica, která celý KiVa program zaštiťuje, tak základním školám, které jsou do programu aktivně zapojeny nebo se do tohoto preventivního...cs_CZ
uk.abstract.enUniverzita Karlova Filozofická fakulta Katedra pedagogiky Diplomová práce Abstrakt v anglickém jazyce Bc. Jan Petr Implementace a účinnost KiVa programu na základních školách v České republice Implementation and effectiveness of the KiVa programme in primary schools in the Czech Republic Praha 2024 Vedoucí práce: Veronika Klapálková, Ph. D. Abstract The aim of the thesis is to find out how the participating control primary schools in the Czech Republic implemented the KiVa programme during the pilot year and how effective it was from the perspective of KiVa team members. The author fulfils this aim through answering two main research questions. The thesis contains theoretical and empirical part. In the theoretical part the author deals with two main areas. These are bullying in primary schools in the Czech Republic and the KiVa programme. The empirical part describes the actual course of the research investigation in primary schools in the Czech Republic with a focus on the KiVa programme, including the research methodology, the analysis of the data obtained from the quantitative and qualitative investigation and the presentation of the results from this mixed research. The thesis also includes recommendations for further practice. These recommendations are addressed both to the non-profit organization...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV