dc.contributor.advisor | Blažková, Veronika | |
dc.creator | Čermáková, Anna | |
dc.date.accessioned | 2024-09-27T06:40:24Z | |
dc.date.available | 2024-09-27T06:40:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/193121 | |
dc.description.abstract | Portfolio pracovního rozvoje Anny Čermákové obsahuje 10 povinných částí, které mají závaznou strukturu. Všechny tyto části mapují profesní a studijní rozvoj autorky. Autorčino zaměstnání ve školní družině na škole alternativního zaměření a témata s ním spojená se prolínají celou prací - esej na téma Svoboda a pravidla ve výchově pojednává o nelehké definici termínu volná výchova a problematice, kterou tento přístup obsahuje, zatímco v konspektu knihy autorka zkoumá dílo jedné ze zásadních osobností alternativní pedagogiky Marie Montessori Od dětství k dospívání. Případová studie pak slouží k detailnímu popisu autorčina pracoviště, a v profesiografickém rozboru se autorka stejně blízce zabývá rozborem své profese vedoucí vychovatelky ve školní družině. Písemná příprava na přímou pedagogickou činnost slouží jako náhled do její každodenní práce s dětmi. Všechny poznatky, znalosti a dovednosti autorka načerpala z odborné literatury, v průběhu svého studia, a díky své několikaleté praxi. KLÍČOVÁ SLOVA Družina, Volnočasová Pedagogika, Volná Výchova | cs_CZ |
dc.description.abstract | Anna Čermáková's professional development portfolio contains 10 mandatory sections, each with a required structure. All these sections map out the author's professional and academic development. Her employment in an after-school program at an alternative-focused school and the related topics are interwoven throughout the work - an essay on the topic of Freedom And Rules In Education discusses the challenging definition of the term "leisurely upbringing" and the issues associated with this approach, while in the book outline, the author examines the work of one of the key figures in alternative pedagogy, Maria Montessori, in "From Childhood to Adolescence." The case study provides a detailed description of the author's workplace, and in the professionogram, the author closely examines her role as the head educator in the after-school program. The written preparation for direct pedagogical activity offers insight into her daily work with children. All the knowledge, insights, and skills were gained from professional literature, during her studies, and through several years of practice. KEYWORDS After-school Club, Pedagogy of Leisure Time, Leisurely Upbringing | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | After-school Club | en_US |
dc.subject | Pedagogy of Leisure Time | en_US |
dc.subject | Leisurely Upbringing | en_US |
dc.subject | družina | cs_CZ |
dc.subject | volnočasová pedagogika | cs_CZ |
dc.subject | volná výchova | cs_CZ |
dc.title | Portfolio profesního rozvoje Anny Čermákové | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-06 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 265870 | |
dc.title.translated | Portfolio of profesional development of Anna Čermáková | en_US |
dc.contributor.referee | Thorovská, Alena | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Out-of-school upbringing | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Out-of-school upbringing | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Portfolio pracovního rozvoje Anny Čermákové obsahuje 10 povinných částí, které mají závaznou strukturu. Všechny tyto části mapují profesní a studijní rozvoj autorky. Autorčino zaměstnání ve školní družině na škole alternativního zaměření a témata s ním spojená se prolínají celou prací - esej na téma Svoboda a pravidla ve výchově pojednává o nelehké definici termínu volná výchova a problematice, kterou tento přístup obsahuje, zatímco v konspektu knihy autorka zkoumá dílo jedné ze zásadních osobností alternativní pedagogiky Marie Montessori Od dětství k dospívání. Případová studie pak slouží k detailnímu popisu autorčina pracoviště, a v profesiografickém rozboru se autorka stejně blízce zabývá rozborem své profese vedoucí vychovatelky ve školní družině. Písemná příprava na přímou pedagogickou činnost slouží jako náhled do její každodenní práce s dětmi. Všechny poznatky, znalosti a dovednosti autorka načerpala z odborné literatury, v průběhu svého studia, a díky své několikaleté praxi. KLÍČOVÁ SLOVA Družina, Volnočasová Pedagogika, Volná Výchova | cs_CZ |
uk.abstract.en | Anna Čermáková's professional development portfolio contains 10 mandatory sections, each with a required structure. All these sections map out the author's professional and academic development. Her employment in an after-school program at an alternative-focused school and the related topics are interwoven throughout the work - an essay on the topic of Freedom And Rules In Education discusses the challenging definition of the term "leisurely upbringing" and the issues associated with this approach, while in the book outline, the author examines the work of one of the key figures in alternative pedagogy, Maria Montessori, in "From Childhood to Adolescence." The case study provides a detailed description of the author's workplace, and in the professionogram, the author closely examines her role as the head educator in the after-school program. The written preparation for direct pedagogical activity offers insight into her daily work with children. All the knowledge, insights, and skills were gained from professional literature, during her studies, and through several years of practice. KEYWORDS After-school Club, Pedagogy of Leisure Time, Leisurely Upbringing | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |