Zobrazit minimální záznam

Portfolio of profesional development of Anna Čermáková
dc.contributor.advisorBlažková, Veronika
dc.creatorČermáková, Anna
dc.date.accessioned2024-09-27T06:40:24Z
dc.date.available2024-09-27T06:40:24Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193121
dc.description.abstractPortfolio pracovního rozvoje Anny Čermákové obsahuje 10 povinných částí, které mají závaznou strukturu. Všechny tyto části mapují profesní a studijní rozvoj autorky. Autorčino zaměstnání ve školní družině na škole alternativního zaměření a témata s ním spojená se prolínají celou prací - esej na téma Svoboda a pravidla ve výchově pojednává o nelehké definici termínu volná výchova a problematice, kterou tento přístup obsahuje, zatímco v konspektu knihy autorka zkoumá dílo jedné ze zásadních osobností alternativní pedagogiky Marie Montessori Od dětství k dospívání. Případová studie pak slouží k detailnímu popisu autorčina pracoviště, a v profesiografickém rozboru se autorka stejně blízce zabývá rozborem své profese vedoucí vychovatelky ve školní družině. Písemná příprava na přímou pedagogickou činnost slouží jako náhled do její každodenní práce s dětmi. Všechny poznatky, znalosti a dovednosti autorka načerpala z odborné literatury, v průběhu svého studia, a díky své několikaleté praxi. KLÍČOVÁ SLOVA Družina, Volnočasová Pedagogika, Volná Výchovacs_CZ
dc.description.abstractAnna Čermáková's professional development portfolio contains 10 mandatory sections, each with a required structure. All these sections map out the author's professional and academic development. Her employment in an after-school program at an alternative-focused school and the related topics are interwoven throughout the work - an essay on the topic of Freedom And Rules In Education discusses the challenging definition of the term "leisurely upbringing" and the issues associated with this approach, while in the book outline, the author examines the work of one of the key figures in alternative pedagogy, Maria Montessori, in "From Childhood to Adolescence." The case study provides a detailed description of the author's workplace, and in the professionogram, the author closely examines her role as the head educator in the after-school program. The written preparation for direct pedagogical activity offers insight into her daily work with children. All the knowledge, insights, and skills were gained from professional literature, during her studies, and through several years of practice. KEYWORDS After-school Club, Pedagogy of Leisure Time, Leisurely Upbringingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectAfter-school Cluben_US
dc.subjectPedagogy of Leisure Timeen_US
dc.subjectLeisurely Upbringingen_US
dc.subjectdružinacs_CZ
dc.subjectvolnočasová pedagogikacs_CZ
dc.subjectvolná výchovacs_CZ
dc.titlePortfolio profesního rozvoje Anny Čermákovécs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-06
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId265870
dc.title.translatedPortfolio of profesional development of Anna Čermákováen_US
dc.contributor.refereeThorovská, Alena
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programOut-of-school upbringingen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enOut-of-school upbringingen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPortfolio pracovního rozvoje Anny Čermákové obsahuje 10 povinných částí, které mají závaznou strukturu. Všechny tyto části mapují profesní a studijní rozvoj autorky. Autorčino zaměstnání ve školní družině na škole alternativního zaměření a témata s ním spojená se prolínají celou prací - esej na téma Svoboda a pravidla ve výchově pojednává o nelehké definici termínu volná výchova a problematice, kterou tento přístup obsahuje, zatímco v konspektu knihy autorka zkoumá dílo jedné ze zásadních osobností alternativní pedagogiky Marie Montessori Od dětství k dospívání. Případová studie pak slouží k detailnímu popisu autorčina pracoviště, a v profesiografickém rozboru se autorka stejně blízce zabývá rozborem své profese vedoucí vychovatelky ve školní družině. Písemná příprava na přímou pedagogickou činnost slouží jako náhled do její každodenní práce s dětmi. Všechny poznatky, znalosti a dovednosti autorka načerpala z odborné literatury, v průběhu svého studia, a díky své několikaleté praxi. KLÍČOVÁ SLOVA Družina, Volnočasová Pedagogika, Volná Výchovacs_CZ
uk.abstract.enAnna Čermáková's professional development portfolio contains 10 mandatory sections, each with a required structure. All these sections map out the author's professional and academic development. Her employment in an after-school program at an alternative-focused school and the related topics are interwoven throughout the work - an essay on the topic of Freedom And Rules In Education discusses the challenging definition of the term "leisurely upbringing" and the issues associated with this approach, while in the book outline, the author examines the work of one of the key figures in alternative pedagogy, Maria Montessori, in "From Childhood to Adolescence." The case study provides a detailed description of the author's workplace, and in the professionogram, the author closely examines her role as the head educator in the after-school program. The written preparation for direct pedagogical activity offers insight into her daily work with children. All the knowledge, insights, and skills were gained from professional literature, during her studies, and through several years of practice. KEYWORDS After-school Club, Pedagogy of Leisure Time, Leisurely Upbringingen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV