dc.contributor.advisor | Vančata, Václav | |
dc.creator | Jakš, Jan | |
dc.date.accessioned | 2024-09-27T06:41:11Z | |
dc.date.available | 2024-09-27T06:41:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/193125 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukou primátů na vybraných středních školách. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Jejím cílem je zhodnotit, jak je na středních školách realizována výuka primátů, dále jak k výuce přistupují učitele a studenti a na základě jejich přístupu jsou navrhované vhodné aktivity do vyučovacích hodin biologie. Přístup učitelů a studentů k výuce bude zjišťován skrze dotazníkové šetření obou skupin | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the teaching of primates in selected secondary schools. The work is divided into theoretical and practical parts. Its aim is to evaluate how the teaching of primates is implemented in secondary schools, as well as how teachers and students approach the subject, and based on their approach, to propose suitable activities for biology lessons. The attitudes of teachers and students towards the teaching will be investigated through a questionnaire survey conducted among both groups. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | BiologyHigh SchoolTeachingPrimatesLearning materialsEvolution | en_US |
dc.subject | PrimátiStřední školaVzděláváníBiologieVýukové materiályEvoluce | cs_CZ |
dc.title | Výuka primátů na středních školách | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-06 | |
dc.description.department | Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 246017 | |
dc.title.translated | Teaching Primates in High School | en_US |
dc.contributor.referee | Pavlasová, Lenka | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základní školy a střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Education of Biology for Lower and Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základní školy a střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.cs | Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Education of Biology for Lower and Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl/a | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá výukou primátů na vybraných středních školách. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Jejím cílem je zhodnotit, jak je na středních školách realizována výuka primátů, dále jak k výuce přistupují učitele a studenti a na základě jejich přístupu jsou navrhované vhodné aktivity do vyučovacích hodin biologie. Přístup učitelů a studentů k výuce bude zjišťován skrze dotazníkové šetření obou skupin | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis deals with the teaching of primates in selected secondary schools. The work is divided into theoretical and practical parts. Its aim is to evaluate how the teaching of primates is implemented in secondary schools, as well as how teachers and students approach the subject, and based on their approach, to propose suitable activities for biology lessons. The attitudes of teachers and students towards the teaching will be investigated through a questionnaire survey conducted among both groups. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra biologie a environmentálních studií | cs_CZ |
thesis.grade.code | 4 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | N | |