Program pro vytváření příběhů
Program for stories creation
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/193148Identifikátory
SIS: 249990
Kolekce
- Kvalifikační práce [11242]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klímek, Jakub
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Informatika se specializací Programování a vývoj software
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
6. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Přiběh|Gamebook|Herní engine|Graf událostíKlíčová slova (anglicky)
Story|Gamebook|Game engine|Event graphCílem projektu "WorldsFactory" je vytvořit software umožňující tvorbu komplexních, logických a rozsáhlých příběhů. Software bude uchovávat uživatelské nápady, myšlenky a hotové části příběhu, vizualizovat je pomocí nástrojů pro vyhledávání, zobrazovat time- line, vizuální mapy a grafy vztahů mezi koncepty. Bude také zahrnovat možnost tvorby rozvětvených příběhů s více možnostmi událostí na základě definovaných podmínek, což je užitečné pro tvorbu gamebooků nebo her. Software umožňuje export dat do knihoven, které sledují průběh příběhu a jsou integrovatelné s herními enginy. Projekt zahrnuje i implementaci jednoduchého herního enginu, demonstrujícího funkčnost jedné takové přídavné knihovny. 1
The goal of the "WorldsFactory" project is to create software enabling the creation of complex, logical and extensive stories. The software will store the user's ideas, thoughts and finished parts of the story, visualize them using search tools, display timelines, visual maps and graphs of relationships between concepts. It also includes the ability to create branching stories with multiple event options based on defined conditions, which is useful for creating gamebooks or games. The software allows data to be exported to libraries that track the progress of the story and can be integrated with game engines. The project also includes the implementation of a simple game engine, demonstrating the functionality of the additional library. 1