Využití počítače ve výuce matematiky na střední škole
Information Technology in Math. teaching on high school
diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/193216Identifikátory
SIS: 136025
Kolekce
- Kvalifikační práce [11242]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kubát, Václav
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Učitelství fyziky v komb. s druhým aprobačním oborem pro SŠ
Katedra / ústav / klinika
Katedra didaktiky matematiky
Datum obhajoby
13. 2. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl/a
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit internetové stránky jako kvalitní učební materiál věnovaný tématu "výroková logika a teorie množin". Obsah stránek je rozdělen do tří hlavních kapitol. V první kapitole "Výroky" se student může seznámit s výroky, výrokovými formulemi a formami, s různými typy důkazů matematických vět a ověřit si své znalosti na interaktivních příkladech. Druhá kapitola "Množiny" se věnuje teorii množin a Vennovým diagramům, stejně jako první kapitola obsahuje výklad látky i interaktivní příklady. Poslední třetí kapitola "Slovní úlohy" se zabývá řešením zajímavých slovních úloh pomocí znalostí získaných z předchozích kapitol. Tištěná podoba stránek je součástí tohoto svazku, elektronická podoba je umístěna na přiloženém CD.
The intent of this diploma work was to form web sites like duality didactic material with thema "Propositions logic and theory of sets". The contents of sites is divided into three main chapters. The first chapter "Propositions" can acquaint student with propositions, proposition's formulas and forms, with different types of proof of mathematicssentences. Farther student can find check his knowledge in interactive examples. Second chapter "Sets" is about Theory ofsets and Venn's diagrams. It include explanation of matter and interactive examples like first chapter. Last third chapter "Verbal assignment" deal with solutions of interesting verbal assignments through knowledge from first and second chapter. The printed form of sites is in this volume, electronic form was stored in insert CD.