Rozvíjející hry u dětí s vývojovou dysfázií v mateřské škole
Developing games in children with developmental dysphasia in kindergarten
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/193262/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/193262Identifikátory
SIS: 256829
Kolekce
- Kvalifikační práce [19333]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ferklová, Alžběta
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
9. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Vývojová dysfázie, hra, děti, mateřská škola, případové studie, edukace, předškolní věkKlíčová slova (anglicky)
Developmental dysphasia, game, children, kindergarten, case studies, education, preschool ageDiplomová práce se zabývá problematikou rozvíjejících her u dětí s vývojovou dysfázií v mateřské škole. Text je rozdělen do dvou základních částí, a to je část teoretická a praktická. Teoretická část práce prezentuje odborná východiska zkoumané problematiky, tedy vývojovou dysfázii, její terminologii, ale také etiologii, a především hru u dětí s vývojovou dysfázií. Praktická část má podobu případových studií, které detailně analyzují hru u předškolních dětí. V závěru diplomové práce je uvedena diskuze zjištěných výsledků. KLÍČOVÁ SLOVA Vývojová dysfázie, mateřská škola, předškolní děti, poruchy řeči, rozvíjející hra, případová studie.
The diploma thesis deals with the issue of developing games for children with developmental dysphasia in kindergarten. The text is dividing into two basic parts, the theoretical part and the practical part. The theoretical part presents the basis data of researched issue, i.e. developmental dysphasia, its terminology, but also ethology and, above all, game in children with developmental dysphasia. The practical part takes the form of case studies that analyse the game of preschool children in detail. At the end of the diploma thesis, the identified results are presenting. KEY WORDS Developmental dysphasia, kindergarten, preschool children, speech disorders, developing game, case study.