dc.contributor.advisor | Šormová, Kateřina | |
dc.creator | Doležalová, Natálie | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T14:48:44Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T14:48:44Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/193325 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na využití metod tvůrčího psaní ve výuce českého jazyka na střední škole. V přípravné fázi bude vybrán reprezentativní vzorek deseti metod, které budou během období jednoho školního roku ověřovány ve výuce. Cílem zapojení metod tvůrčího psaní je podpora pozitivních postojů studentů k dovednosti psaní a rozvoj jejich psaného projevu. Metodologie výzkumu bude primárně založena na studentských reflektivních dotaznících, sekundárně také na jazykové analýze produkovaných textů. Výstupem práce bude soubor metodických doporučení pro zapojení metod tvůrčího psaní do výuky češtiny. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis focuses on the utilization of creative writing methods in teaching Czech language at a secondary school. In the preparatory phase, a representative sample of ten methods will be selected, which will be verified during one school year in teaching. The aim of implementing creative writing methods is to support students' positive attitudes towards writing skills and to develop their written expression. The research methodology will be primarily based on student reflective questionnaires, and secondarily on language analysis of the produced texts. The outcome of the thesis will be a set of methodological recommendations for integrating creative writing methods into Czech language teaching. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | creative writing|methods|selfassessment|reflective questionnaire|czech language | en_US |
dc.subject | tvůrčí psaní|metody|sebehodnocení|reflektivní dotazník|český jazyk | cs_CZ |
dc.title | Metody tvůrčího psaní ve výuce mateřského jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-09 | |
dc.description.department | Institute of Czech Language and Theory of Communication | en_US |
dc.description.department | Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 247953 | |
dc.title.translated | Methods of creative writing in mother tongue teaching | en_US |
dc.contributor.referee | Kuzmičová, Anežka | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Education of Czech Language and Literature for Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Education of Czech Language and Literature for Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Czech Language and Theory of Communication | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Education of Czech Language and Literature for Upper Secondary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Education of Czech Language and Literature for Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zaměřuje na využití metod tvůrčího psaní ve výuce českého jazyka na střední škole. V přípravné fázi bude vybrán reprezentativní vzorek deseti metod, které budou během období jednoho školního roku ověřovány ve výuce. Cílem zapojení metod tvůrčího psaní je podpora pozitivních postojů studentů k dovednosti psaní a rozvoj jejich psaného projevu. Metodologie výzkumu bude primárně založena na studentských reflektivních dotaznících, sekundárně také na jazykové analýze produkovaných textů. Výstupem práce bude soubor metodických doporučení pro zapojení metod tvůrčího psaní do výuky češtiny. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis focuses on the utilization of creative writing methods in teaching Czech language at a secondary school. In the preparatory phase, a representative sample of ten methods will be selected, which will be verified during one school year in teaching. The aim of implementing creative writing methods is to support students' positive attitudes towards writing skills and to develop their written expression. The research methodology will be primarily based on student reflective questionnaires, and secondarily on language analysis of the produced texts. The outcome of the thesis will be a set of methodological recommendations for integrating creative writing methods into Czech language teaching. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav českého jazyka a teorie komunikace | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |