Zobrazit minimální záznam

The influence of sociaal networks in the election on the of the President of the Czech Republic in 2023
dc.contributor.advisorStracený, Josef
dc.creatorBenýšková, Lucie
dc.date.accessioned2024-10-01T07:19:12Z
dc.date.available2024-10-01T07:19:12Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193607
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na zkoumání vlivu sociálních sítí na konečnou volbu prezidenta České republiky ve 2. kole prezidentských voleb v roce 2023. Konkrétně si klade za cíl objasnit možné způsoby ovlivňování konečných preferencí voličů ve vztahu k přijímanému obsahu ze sociálních sítí. V práci jsou použity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, včetně analýzy jednotlivých druhů sociálních sítí a volebních průzkumů. Součástí textu je i komparace mezi výsledky jednotlivých volebních průzkumů a voleb samotných.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis focuses on the investigation of the influence of social networks on the final choice of the President of the Czech Republic in the second round of the presidential elections in 2023. Specifically, it aims to clarify the possible ways of influencing the final preferences of voters in relation to the content received from social networks. The thesis uses both quantitative and qualitative research methods, including analysis of different types of social networks and electoral surveys. The text also includes a comparison between the results of the different election surveys and the election itself.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectNew mediaen_US
dc.subjectElection Campaignsen_US
dc.subjectPolitical Communicationen_US
dc.subjectAndrej Babišen_US
dc.subjectPetr Pavelen_US
dc.subjectNová médiacs_CZ
dc.subjectvolební kampaňcs_CZ
dc.subjectpolitická komunikacecs_CZ
dc.subjectAndrej Babišcs_CZ
dc.subjectPetr Pavelcs_CZ
dc.titleVliv sociálních sítí při volbě prezidenta České republiky v r, 2023cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-10
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId267632
dc.title.translatedThe influence of sociaal networks in the election on the of the President of the Czech Republic in 2023en_US
dc.contributor.refereeSamek, Tomáš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství základů společenských věd pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of Social Sciences for Lower and Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství základů společenských věd pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství základů společenských věd pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.degree-program.csUčitelství základů společenských věd pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of Social Sciences for Lower and Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na zkoumání vlivu sociálních sítí na konečnou volbu prezidenta České republiky ve 2. kole prezidentských voleb v roce 2023. Konkrétně si klade za cíl objasnit možné způsoby ovlivňování konečných preferencí voličů ve vztahu k přijímanému obsahu ze sociálních sítí. V práci jsou použity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, včetně analýzy jednotlivých druhů sociálních sítí a volebních průzkumů. Součástí textu je i komparace mezi výsledky jednotlivých volebních průzkumů a voleb samotných.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis focuses on the investigation of the influence of social networks on the final choice of the President of the Czech Republic in the second round of the presidential elections in 2023. Specifically, it aims to clarify the possible ways of influencing the final preferences of voters in relation to the content received from social networks. The thesis uses both quantitative and qualitative research methods, including analysis of different types of social networks and electoral surveys. The text also includes a comparison between the results of the different election surveys and the election itself.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV