dc.contributor.advisor | Hanková, Zdeňka | |
dc.creator | Krupičková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2024-10-03T06:48:25Z | |
dc.date.available | 2024-10-03T06:48:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/193742 | |
dc.description.abstract | Portfolio profesního rozvoje je bakalářská práce skládající se z několika částí. První částí je strukturovaný životopis autorky, kde uvádí své vzdělání, zkušenosti a dovednosti. Následuje odborná esej na téma volný čas dětí v dětském domově, kde se autorka nad touto problematikou zamýšlí. Velkým zdrojem znalostí pro studium je Pávkové publikace Pedagogika volného času, která je konspektovanou knihou tohoto portfolia a seznam literatury, kterou během svých studií prostudovala. Další častí je profesiogram vychovatele v dětském domově, následován charakteristikou zařízení, konkrétně právě dětského domova. V neposlední řadě autorka předkládá návrh volnočasové aktivity pro skupinu dětí z téhož dětského domova. Závěrečnou částí portfolia je reflektivní úvaha, kde se autorka zamýšlí nad svým studiem vychovatelství. KLÍČOVÁ SLOVA Portfolio, profesní rozvoj, vychovatel, dětský domov, volný čas, socializace. | cs_CZ |
dc.description.abstract | A professional development portfolio is a bachelor's thesis consisting of several parts. The first part is a structured curriculum vitae of the bachelor's thesis author, where she lists her education, experience and skills. This is followed by an essay on the topic of children's free time in a home institution, where the author reflects on this issue. A great source of knowledge for studying this topic is Pavkova's publication Pedagogy of Leisure Time, an overview book of this portfolio and a part of the literature the author of the bachelor's thesis studied. The next part is the professional profile of the educator in the home institution, followed by the characteristics of the facility, specifically the home institution. Last but not least, the author of the bachelor's thesis presents a proposal for a leisure activity for a group of children from this home institution. The final part of the portfolio is a reflection, where the author thinks and writes about her education studies. KEYWORDS Portfolio, professional development, educator, home institution, leisure time, socialization. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Portfolio | en_US |
dc.subject | professional development | en_US |
dc.subject | educator | en_US |
dc.subject | home instituion | en_US |
dc.subject | leisure time | en_US |
dc.subject | socialization | en_US |
dc.subject | Portfolio | cs_CZ |
dc.subject | profesní rozvoj | cs_CZ |
dc.subject | vychovatel | cs_CZ |
dc.subject | dětský domov | cs_CZ |
dc.subject | volný čas | cs_CZ |
dc.subject | socializace | cs_CZ |
dc.title | Portfolio profesního rozvoje Hany Krupičkové | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-12 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 271662 | |
dc.title.translated | Portfolio of professional develepment of Hana Krupičková | en_US |
dc.contributor.referee | Blažková, Veronika | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Vychovatelství | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Vychovatelství | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Portfolio profesního rozvoje je bakalářská práce skládající se z několika částí. První částí je strukturovaný životopis autorky, kde uvádí své vzdělání, zkušenosti a dovednosti. Následuje odborná esej na téma volný čas dětí v dětském domově, kde se autorka nad touto problematikou zamýšlí. Velkým zdrojem znalostí pro studium je Pávkové publikace Pedagogika volného času, která je konspektovanou knihou tohoto portfolia a seznam literatury, kterou během svých studií prostudovala. Další častí je profesiogram vychovatele v dětském domově, následován charakteristikou zařízení, konkrétně právě dětského domova. V neposlední řadě autorka předkládá návrh volnočasové aktivity pro skupinu dětí z téhož dětského domova. Závěrečnou částí portfolia je reflektivní úvaha, kde se autorka zamýšlí nad svým studiem vychovatelství. KLÍČOVÁ SLOVA Portfolio, profesní rozvoj, vychovatel, dětský domov, volný čas, socializace. | cs_CZ |
uk.abstract.en | A professional development portfolio is a bachelor's thesis consisting of several parts. The first part is a structured curriculum vitae of the bachelor's thesis author, where she lists her education, experience and skills. This is followed by an essay on the topic of children's free time in a home institution, where the author reflects on this issue. A great source of knowledge for studying this topic is Pavkova's publication Pedagogy of Leisure Time, an overview book of this portfolio and a part of the literature the author of the bachelor's thesis studied. The next part is the professional profile of the educator in the home institution, followed by the characteristics of the facility, specifically the home institution. Last but not least, the author of the bachelor's thesis presents a proposal for a leisure activity for a group of children from this home institution. The final part of the portfolio is a reflection, where the author thinks and writes about her education studies. KEYWORDS Portfolio, professional development, educator, home institution, leisure time, socialization. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |