Zobrazit minimální záznam

Vektorizovaný přístup k řídkým objemům pro GPU sledování cest
dc.contributor.advisorIser, Tomáš
dc.creatorKenzhebayev, Alisher
dc.date.accessioned2024-11-28T17:36:43Z
dc.date.available2024-11-28T17:36:43Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193759
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectrendering|participating media|Mitsuba 3|OpenVDB|CUDAen_US
dc.subjectvykreslování|opticky aktivní média|Mitsuba 3|OpenVDB|CUDAcs_CZ
dc.titleVectorized traversal of sparse volumes for GPU path tracingen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-11
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId271519
dc.title.translatedVektorizovaný přístup k řídkým objemům pro GPU sledování cestcs_CZ
dc.contributor.refereeGouder, Darryl
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
thesis.degree.disciplineComputer Science - Visual Computing and Game Developmentcs_CZ
thesis.degree.programComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
thesis.degree.programComputer Science - Visual Computing and Game Developmentcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csComputer Science - Visual Computing and Game Developmentcs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
uk.degree-program.csComputer Science - Visual Computing and Game Developmentcs_CZ
uk.degree-program.enComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code2
dc.contributor.consultantRittig, Tobias
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV