dc.contributor.advisor | Wilkie, Alexander | |
dc.creator | Dinh, Dominik | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T05:24:24Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T05:24:24Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/193768 | |
dc.description.abstract | Tato práce představuje novou implementaci Vertex Connection and Merging (VCM) ve frameworku s podporou Hero Wavelength Spectral Sampling (HWSS). Pokud je nám známo, je to první práce, která úspěšně dosáhla této implementace. Primárním cílem bylo zvýšit efektivitu a přesnost simulací přenosu světla ve složitých scénách.. Kromě toho systém zahrnuje možnosti simulace fluorescence, ačkoli současná implementace zachycuje pouze podmnožinu fluorescenčních efektů. Naše implementace přidává podporu pro fluorescenční efekty do algoritmů typu light tracer a progressive photon mapping. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis presents a novel implementation of Vertex Connection and Merging (VCM) in a spectral framework with Hero Wavelength Spectral Sampling (HWSS) support. To the best of our knowledge, this is the first work to successfully achieve this integration. The primary objective was to enhance the efficiency and accuracy of light transport simulations in complex spectral scenarios. Additionally, the system incorporates fluorescence simulation capabilities, although the current implementation captures only a subset of fluorescent effects. Our implementation adds support for fluorescent effects to a light tracer and progressive photon mapper. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | fluorescence rendering|vertex connection and merging|spectral rendering | en_US |
dc.subject | fluorescenční vykreslování|vertex connection and merging|spektrální rendering | cs_CZ |
dc.title | Implementation of VCM in a fluorescence-capable path tracing framework | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-11 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 270158 | |
dc.title.translated | Implementace VCM do frameworku pro sledování paprsku podporujícího fluorescenci | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Nindel, Thomas Klaus | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Computer Science - Visual Computing and Game Development | en_US |
thesis.degree.discipline | Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science - Visual Computing and Game Development | en_US |
thesis.degree.program | Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Computer Science - Visual Computing and Game Development | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science - Visual Computing and Game Development | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce představuje novou implementaci Vertex Connection and Merging (VCM) ve frameworku s podporou Hero Wavelength Spectral Sampling (HWSS). Pokud je nám známo, je to první práce, která úspěšně dosáhla této implementace. Primárním cílem bylo zvýšit efektivitu a přesnost simulací přenosu světla ve složitých scénách.. Kromě toho systém zahrnuje možnosti simulace fluorescence, ačkoli současná implementace zachycuje pouze podmnožinu fluorescenčních efektů. Naše implementace přidává podporu pro fluorescenční efekty do algoritmů typu light tracer a progressive photon mapping. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis presents a novel implementation of Vertex Connection and Merging (VCM) in a spectral framework with Hero Wavelength Spectral Sampling (HWSS) support. To the best of our knowledge, this is the first work to successfully achieve this integration. The primary objective was to enhance the efficiency and accuracy of light transport simulations in complex spectral scenarios. Additionally, the system incorporates fluorescence simulation capabilities, although the current implementation captures only a subset of fluorescent effects. Our implementation adds support for fluorescent effects to a light tracer and progressive photon mapper. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |