Zobrazit minimální záznam

Danuše Nerudová's crisis communication before the Czech Republic head of state election in 2023
dc.contributor.advisorKonrádová, Marcela
dc.creatorWeiss, Šimon
dc.date.accessioned2024-10-04T06:56:19Z
dc.date.available2024-10-04T06:56:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193988
dc.description.abstractThis thesis focuses on the crisis communication of Danuše Nerudová's team during the presidential campaign in the Czech Republic in 2023 with a focus on the "Mendel University" case. The thesis examines how the team handled communication in a crisis situation and what procedures they used in the context of this crisis. The theoretical part explains the concepts of strategic communication, crisis communication and effective crisis management procedures. It also describes the "Mendel University" case and its context. The practical part of the thesis is based on semi-structured interviews with members of the communication team and external experts.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá krizovou komunikací týmu Danuše Nerudové během prezidentské kampaně v České republice v roce 2023 se zaměřením na kauzu "Mendelova univerzita". Práce zkoumá, jak tým zvládal komunikaci v krizové situaci a jaké postupy používal v kontextu této krize. Teoretická část vysvětluje pojmy strategická komunikace, krizová komunikace, řízení a efektivní postupy při řešení krize. Je zde také popsána kauza "Mendelova univerzita" a její kontext. Praktická část práce je postavena na semistrukturovaných rozhovorech se členy komunikačního týmu a externími odborníky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleKrizová komunikace Danuše Nerudové před volbou hlavy státu České republiky v r. 2023cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId263352
dc.title.translatedDanuše Nerudová's crisis communication before the Czech Republic head of state election in 2023en_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá krizovou komunikací týmu Danuše Nerudové během prezidentské kampaně v České republice v roce 2023 se zaměřením na kauzu "Mendelova univerzita". Práce zkoumá, jak tým zvládal komunikaci v krizové situaci a jaké postupy používal v kontextu této krize. Teoretická část vysvětluje pojmy strategická komunikace, krizová komunikace, řízení a efektivní postupy při řešení krize. Je zde také popsána kauza "Mendelova univerzita" a její kontext. Praktická část práce je postavena na semistrukturovaných rozhovorech se členy komunikačního týmu a externími odborníky.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on the crisis communication of Danuše Nerudová's team during the presidential campaign in the Czech Republic in 2023 with a focus on the "Mendel University" case. The thesis examines how the team handled communication in a crisis situation and what procedures they used in the context of this crisis. The theoretical part explains the concepts of strategic communication, crisis communication and effective crisis management procedures. It also describes the "Mendel University" case and its context. The practical part of the thesis is based on semi-structured interviews with members of the communication team and external experts.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV