Analýza strategické komunikace spol. Novritsch Trading GmbH na mezinárodních trzích
analysis of Novritsch Trading Gmbh's strategic communication on international markets
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/194123Identifikátory
SIS: 263359
Kolekce
- Kvalifikační práce [18159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rosenfeldová, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Strategická komunikace
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Mezinárodní marketing, digitální strategie, airsoft, e-mailový marketing, placená reklama, NovritschKlíčová slova (anglicky)
International marketing, digital strategy, airsoft, e-mail marketing, paid ads, NovritschVysoká dostupnost internetu umožnila vzestup novému typu společností, které prostřednictvím ecommerce pokrývají svou nabídkou velké území, a to bez nákladů na kamenné prodejny a další distribuční místa. Takové prostředí svědčí mimo jiné malým, digitálně zdatným společnostem, které ze situace těží rychlou expanzí. U zmíněných společností však rychlá expanze naráží, obzvlášť v Evropě, na úskalí spojená s omezenými rozpočty a kapacitou interních týmu. Ty se potýkají s řešením otázky, zda a do jaké míry marketingovou strategii přizpůsobovat jazykově i kulturně daným trhům pro maximalizaci výsledků. Cílem této práce je auditovat marketingovou strategii společnosti Novritsch Trading GmbH a nalézt odpověď na to, jestli a do jaké míry by společnost měla lokalizovat svá marketingová sdělení napříč klíčovými trhy. V rámci výzkumu byly provedeny testovací e-mailové kampaně a kampaně na sociálních sítích společnosti Meta, přičemž bylo prostřednictvím nástroje Google Analytics 4 analyzováno nákupní chování v jednotlivých zemích. Výsledky prokázaly, že lokalizace e- mailové komunikace pozitivně ovlivňuje míru otevření a CTR v několika evropských zemích. Obdobně pozitivní vliv zaznamenaly i placené kampaně. Na základě těchto zjištění a analýzy dat z Google Analytics 4 bylo doporučeno přizpůsobit marketingovou...
The high availability of the internet has enabled the rise of a new type of company that covers large areas with its offerings through e-commerce without the costs of physical stores and other distribution points. This environment benefits small, digitally adept companies that can quickly expand. However, these companies face challenges, especially in Europe, due to limited budgets and internal team capacities. They grapple with the question of whether and to what extent their marketing strategy should be adapted linguistically and culturally to maximize results. The aim of this thesis is to audit the marketing strategy of Novritsch Trading GmbH and determine whether and to what extent the company should localize its marketing communications across key markets. As part of the research, test email campaigns and campaigns on Meta's social media platforms were conducted, and purchasing behaviour in various countries was analysed using Google Analytics 4. The results showed that the localization of email communication positively affects open rates and CTR in several European countries. Similarly, paid campaigns also recorded a positive impact. Based on these findings and data analysis from Google Analytics 4, it was recommended to tailor the company's marketing strategy to the specific needs of...