Zobrazit minimální záznam

Privacy vs.Personalization: Legal, security and performance aspects of using Google Analytics in a user privacy - centric era
dc.contributor.advisorSlavíček, Daniel
dc.creatorSmith, Kristián
dc.date.accessioned2024-10-04T07:23:19Z
dc.date.available2024-10-04T07:23:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/194127
dc.description.abstractUNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Diplomová práce 2024 Kristián Smith UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Soukromí vs. Personalizace: Právní, bezpečnostní a výkonnostní aspekty používání Google Analytics v době zaměřené na soukromí uživatelů Diplomová práce Autor práce: Kristián Smith Studijní program: Strategická komunikace Vedoucí práce: Mgr. Daniel Slavíček, Ph.D. Rok obhajoby: 2024 8 Abstract This thesis addresses the impact of legislative changes in personal data protection on the digital ecosystem, particularly on web analytics and digital advertising. The aim of the work is to assess how these changes affect the processes of data collection and analysis, advertising campaign planning, and the overall functioning of digital marketing. The thesis provides a historical context for the development that led to the current technological processes of personal data collection and their use for marketing purposes. Subsequently, it describes the legislative changes that have influenced these processes in recent years. The thesis focuses in detail on web analytics processes and the Google Analytics tool in...en_US
dc.description.abstractUNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Diplomová práce 2024 Kristián Smith UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Soukromí vs. Personalizace: Právní, bezpečnostní a výkonnostní aspekty používání Google Analytics v době zaměřené na soukromí uživatelů Diplomová práce Autor práce: Kristián Smith Studijní program: Strategická komunikace Vedoucí práce: Mgr. Daniel Slavíček, Ph.D. Rok obhajoby: 2024 8 Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá vlivem legislativních změn v oblasti ochrany osobních údajů na digitální ekosystém, zejména na webovou analytiku a digitální reklamu. Cílem práce je posoudit, jak tyto změny ovlivňují procesy sběru a analýzy dat, plánování reklamních kampaní a celkové fungování digitálního marketingu. Práce poskytuje historický kontext vývoje, který vedl k současným technologickým procesům sběru osobních dat a jejich využití pro marketingové účely. Následně jsou představeny legislativní změny, které v posledních letech tyto procesy ovlivnily. Detailně se práce zaměřuje na procesy webové analytiky a nástroj Google Analytics v kontextu těchto legislativních změn. Praktická část se věnuje dotazníkovému...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectWeb analyticsen_US
dc.subjectcookiesen_US
dc.subjectGDPRen_US
dc.subjectePrivacyen_US
dc.subjectpersonal data protectionen_US
dc.subjectGoogle Analytics,Digital Marketingen_US
dc.subjectWebová analytikacs_CZ
dc.subjectcookiescs_CZ
dc.subjectGDPRcs_CZ
dc.subjectePrivacycs_CZ
dc.subjectochrana osobních údajůcs_CZ
dc.subjectGoogle Analytics,digitální marketingcs_CZ
dc.titleSoukromí vs.Personalizace: Právní, bezpečnostní a výkonnostní aspekty používání Google Analytics v době zaměřené na soukromí uživatelůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-13
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId263384
dc.title.translatedPrivacy vs.Personalization: Legal, security and performance aspects of using Google Analytics in a user privacy - centric eraen_US
dc.contributor.refereeMoravcová, Hana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Diplomová práce 2024 Kristián Smith UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Soukromí vs. Personalizace: Právní, bezpečnostní a výkonnostní aspekty používání Google Analytics v době zaměřené na soukromí uživatelů Diplomová práce Autor práce: Kristián Smith Studijní program: Strategická komunikace Vedoucí práce: Mgr. Daniel Slavíček, Ph.D. Rok obhajoby: 2024 8 Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá vlivem legislativních změn v oblasti ochrany osobních údajů na digitální ekosystém, zejména na webovou analytiku a digitální reklamu. Cílem práce je posoudit, jak tyto změny ovlivňují procesy sběru a analýzy dat, plánování reklamních kampaní a celkové fungování digitálního marketingu. Práce poskytuje historický kontext vývoje, který vedl k současným technologickým procesům sběru osobních dat a jejich využití pro marketingové účely. Následně jsou představeny legislativní změny, které v posledních letech tyto procesy ovlivnily. Detailně se práce zaměřuje na procesy webové analytiky a nástroj Google Analytics v kontextu těchto legislativních změn. Praktická část se věnuje dotazníkovému...cs_CZ
uk.abstract.enUNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Diplomová práce 2024 Kristián Smith UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a public relations Soukromí vs. Personalizace: Právní, bezpečnostní a výkonnostní aspekty používání Google Analytics v době zaměřené na soukromí uživatelů Diplomová práce Autor práce: Kristián Smith Studijní program: Strategická komunikace Vedoucí práce: Mgr. Daniel Slavíček, Ph.D. Rok obhajoby: 2024 8 Abstract This thesis addresses the impact of legislative changes in personal data protection on the digital ecosystem, particularly on web analytics and digital advertising. The aim of the work is to assess how these changes affect the processes of data collection and analysis, advertising campaign planning, and the overall functioning of digital marketing. The thesis provides a historical context for the development that led to the current technological processes of personal data collection and their use for marketing purposes. Subsequently, it describes the legislative changes that have influenced these processes in recent years. The thesis focuses in detail on web analytics processes and the Google Analytics tool in...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV