Zobrazit minimální záznam

Jazykové nadání v českých školách s rozšířenou výukou cizích jazyků
dc.contributor.advisorMikuláš, Martin
dc.creatorPashina, Irina
dc.date.accessioned2024-10-12T06:21:32Z
dc.date.available2024-10-12T06:21:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/195109
dc.description.abstractThis thesis investigates manifestations of linguistic giftedness. The first part of the work is to study giftedness from the point of view of school management with advanced foreign language teaching using an online questionnaire. For the second part of the thesis, a scaling questionnaire will be used, through which it will be possible to explore the point of view of teachers and find out if they are able to identify linguistic giftedness. Further study of the representation of gifted students in the selected schools with advanced study of foreign languages will form the third part of the study. The key words: gifted, talent, language aptitude, verbal intelligence, linguistically gifted.en_US
dc.description.abstractTato práce zkoumá projevy jazykového nadání. První částí práce je zkoumání nadání z pohledu vedení škol s rozšířenou výukou cizích jazyků pomocí online dotazníku. Pro druhou část práce bude použit škálovací dotazník, pomocí kterého bude možné zmapovat pohled učitelů a zjistit, zda jsou schopni identifikovat jazykové nadání. Třetí část práce zkoumá další studium nadaných žáků ve vybraných školách s rozšířenou výukou cizích jazyků. Klíčová slova: nadaný, talent, jazykové nadání, verbální inteligence, jazykově nadaný.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectGifteden_US
dc.subjecttalenten_US
dc.subjectlanguage aptitudeen_US
dc.subjectverbal intelligenceen_US
dc.subjectlinguistically gifteden_US
dc.subjectNadanýcs_CZ
dc.subjecttalentcs_CZ
dc.subjectjazykové nadánícs_CZ
dc.subjectverbální inteligencecs_CZ
dc.subjectjazykově nadanýcs_CZ
dc.titleLinguistic giftedness at Czech schools providing extended teaching of foreign languagesen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-13
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId271672
dc.title.translatedJazykové nadání v českých školách s rozšířenou výukou cizích jazykůcs_CZ
dc.contributor.refereeMüller Dočkalová, Barbora
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of English Language for Lower and Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.degree-program.csUčitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of English Language for Lower and Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csTato práce zkoumá projevy jazykového nadání. První částí práce je zkoumání nadání z pohledu vedení škol s rozšířenou výukou cizích jazyků pomocí online dotazníku. Pro druhou část práce bude použit škálovací dotazník, pomocí kterého bude možné zmapovat pohled učitelů a zjistit, zda jsou schopni identifikovat jazykové nadání. Třetí část práce zkoumá další studium nadaných žáků ve vybraných školách s rozšířenou výukou cizích jazyků. Klíčová slova: nadaný, talent, jazykové nadání, verbální inteligence, jazykově nadaný.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis investigates manifestations of linguistic giftedness. The first part of the work is to study giftedness from the point of view of school management with advanced foreign language teaching using an online questionnaire. For the second part of the thesis, a scaling questionnaire will be used, through which it will be possible to explore the point of view of teachers and find out if they are able to identify linguistic giftedness. Further study of the representation of gifted students in the selected schools with advanced study of foreign languages will form the third part of the study. The key words: gifted, talent, language aptitude, verbal intelligence, linguistically gifted.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV