Životní příběhy českých žen se žitou zkušeností z výkonu trestu odnětí svobody optikou teorie gendered pathways
The life stories of Czech women with lived experience of imprisonment through the lens of gendered pathways theory
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/195519Identifikátory
SIS: 265760
Kolekce
- Kvalifikační práce [6714]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Moree, Dana
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studium humanitní vzdělanosti
Katedra / ústav / klinika
Katedra aplikovaných sociálních věd
Datum obhajoby
10. 9. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
gendered pathways, feministická kriminologie, ženy, kriminalita, genderKlíčová slova (anglicky)
gendered pathways, feminist criminology, women, criminality, genderCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Gender na školách pro sluchově postižení
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPánková, Tereza (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 4. 6. 2012RESUMÉ Bakalářská práce se zabývá projevy genderu a genderovými stereotypy na školách pro žáky/kyně se sluchovým postižením a to v oblasti vztahů a komunikace mezi vyučujícími a studujícími a mezi studujícími navzájem. ... -
Nerovné postavení žen v IT
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMartinková, Monika (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2024)Datum obhajoby: 10. 9. 2024 -
Analýza učebnic pro základní školy z genderového hlediska
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSoušková, Anežka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2021)Datum obhajoby: 7. 9. 2021Tato diplomová práce se zabývá genderovou tematikou v učebnicích českého jazyka pro druhý stupeň základní školy. Jejím cílem je provést analýzu tří vybraných učebnicových řad různých nakladatelství a na základě výsledků ...