Zobrazit minimální záznam

Riddles and problems with a mathematical core
dc.contributor.advisorRmoutil, Martin
dc.creatorKozák, Adam
dc.date.accessioned2024-11-28T14:35:10Z
dc.date.available2024-11-28T14:35:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/195777
dc.description.abstractPráce se pokouší o propojení hádanek a hlavolamných úloh s matematickými koncepty, které se v daném typu úloh často objevují. Nejedná se pouze o lokalizaci těchto konceptů, ale i jejich vysvětlení širší veřejnosti. Širší veřejností je myšlen čtenář, který abslovoval střední průmyslovou školu či gymnázium. 1cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis tries to connect riddles and mind boggling problems with mathe- matical concepts, which often appear in these kind of problems. It is not only about finding them, but also about explaining them to the wider public. The wider public is meant to be readers, who achieved a high school diploma. 1en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectlogic puzzles|conditional probability|game theory|propositional logic|graph theoryen_US
dc.subjectlogické hádanky|podmíněná pravděpodobnost|teorie her|výroková logika|teorie grafůcs_CZ
dc.titleHádanky a úlohy s matematickým jádremcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-17
dc.description.departmentDepartment of Mathematics Educationen_US
dc.description.departmentKatedra didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId268108
dc.title.translatedRiddles and problems with a mathematical coreen_US
dc.contributor.refereeSlavík, Antonín
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMathematics for Teacher Education - Computer Science for Teacher Educationen_US
thesis.degree.disciplineMatematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Informatika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programMathematics for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programMatematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csMatematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Informatika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enMathematics for Teacher Education - Computer Science for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csMatematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enMathematics for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se pokouší o propojení hádanek a hlavolamných úloh s matematickými koncepty, které se v daném typu úloh často objevují. Nejedná se pouze o lokalizaci těchto konceptů, ale i jejich vysvětlení širší veřejnosti. Širší veřejností je myšlen čtenář, který abslovoval střední průmyslovou školu či gymnázium. 1cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis tries to connect riddles and mind boggling problems with mathe- matical concepts, which often appear in these kind of problems. It is not only about finding them, but also about explaining them to the wider public. The wider public is meant to be readers, who achieved a high school diploma. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV