dc.contributor.advisor | Rmoutil, Martin | |
dc.creator | Kozák, Adam | |
dc.date.accessioned | 2024-11-28T14:35:10Z | |
dc.date.available | 2024-11-28T14:35:10Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/195777 | |
dc.description.abstract | Práce se pokouší o propojení hádanek a hlavolamných úloh s matematickými koncepty, které se v daném typu úloh často objevují. Nejedná se pouze o lokalizaci těchto konceptů, ale i jejich vysvětlení širší veřejnosti. Širší veřejností je myšlen čtenář, který abslovoval střední průmyslovou školu či gymnázium. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis tries to connect riddles and mind boggling problems with mathe- matical concepts, which often appear in these kind of problems. It is not only about finding them, but also about explaining them to the wider public. The wider public is meant to be readers, who achieved a high school diploma. 1 | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | logic puzzles|conditional probability|game theory|propositional logic|graph theory | en_US |
dc.subject | logické hádanky|podmíněná pravděpodobnost|teorie her|výroková logika|teorie grafů | cs_CZ |
dc.title | Hádanky a úlohy s matematickým jádrem | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-06-17 | |
dc.description.department | Department of Mathematics Education | en_US |
dc.description.department | Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 268108 | |
dc.title.translated | Riddles and problems with a mathematical core | en_US |
dc.contributor.referee | Slavík, Antonín | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Mathematics for Teacher Education - Computer Science for Teacher Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Matematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Informatika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Mathematics for Teacher Education | en_US |
thesis.degree.program | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Mathematics Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Informatika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Mathematics for Teacher Education - Computer Science for Teacher Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Mathematics for Teacher Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se pokouší o propojení hádanek a hlavolamných úloh s matematickými koncepty, které se v daném typu úloh často objevují. Nejedná se pouze o lokalizaci těchto konceptů, ale i jejich vysvětlení širší veřejnosti. Širší veřejností je myšlen čtenář, který abslovoval střední průmyslovou školu či gymnázium. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis tries to connect riddles and mind boggling problems with mathe- matical concepts, which often appear in these kind of problems. It is not only about finding them, but also about explaining them to the wider public. The wider public is meant to be readers, who achieved a high school diploma. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky matematiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |