dc.contributor.advisor | Bušová, Lucie | |
dc.creator | Štěpáník, Stanislav | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T12:32:15Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T12:32:15Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19690 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce Netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZS na jedné straně vymezuje tradiční metody a formy práce, které jsou ve vyučování češtině na 2. stupni základních škol používány, a na straně druhé definuje a popisuje netradiční metody a formy práce, jež jsou v praktické výuce používány spíše výjimečně. Skutečný stav v našich školách, jak ho vidí žáci a učitelé, ověřuje sonda provedená v základních školách a víceletých gymnáziích. Součástí práce je také konfrontace používaných metod a forem práce ve vyučování angličtině jako mateřskému jazyku ve školách ve Spojeném království a vyučování angličtině jako jazyku cizímu v českých školách. Praktická část pak obsahuje návrhy konkrétních netradičních aktivit pro reálnou výuku. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma thesis Innovative Methods and Forms of Work in Teaching Czech Language at Lower Secondary Schools divides methods and forms of work into two categories - traditional and innovative. It defines the space these methods get in real teaching, and it gives a theoretical description of the innovative ones. The real state, as seen by pupils and teachers, is verified by a survey which was carried out at lower secondary schools. The work also compares and contrasts methods and forms of work which are used in teaching English as a mother tongue at schools in the UK, but also which are used in teaching English as a foreign language at Czech schools. The practical part contains concrete lesson plans, in which innovative methods and forms of work are used. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na základní škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-15 | |
dc.description.department | Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 67635 | |
dc.title.translated | Innovative methods and forms of work in teaching Czech language at lower secondary schools | en_US |
dc.contributor.referee | Chejnová, Pavla | |
dc.identifier.aleph | 001038603 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czech | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - český jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Czech | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce Netradiční metody a formy práce ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZS na jedné straně vymezuje tradiční metody a formy práce, které jsou ve vyučování češtině na 2. stupni základních škol používány, a na straně druhé definuje a popisuje netradiční metody a formy práce, jež jsou v praktické výuce používány spíše výjimečně. Skutečný stav v našich školách, jak ho vidí žáci a učitelé, ověřuje sonda provedená v základních školách a víceletých gymnáziích. Součástí práce je také konfrontace používaných metod a forem práce ve vyučování angličtině jako mateřskému jazyku ve školách ve Spojeném království a vyučování angličtině jako jazyku cizímu v českých školách. Praktická část pak obsahuje návrhy konkrétních netradičních aktivit pro reálnou výuku. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma thesis Innovative Methods and Forms of Work in Teaching Czech Language at Lower Secondary Schools divides methods and forms of work into two categories - traditional and innovative. It defines the space these methods get in real teaching, and it gives a theoretical description of the innovative ones. The real state, as seen by pupils and teachers, is verified by a survey which was carried out at lower secondary schools. The work also compares and contrasts methods and forms of work which are used in teaching English as a mother tongue at schools in the UK, but also which are used in teaching English as a foreign language at Czech schools. The practical part contains concrete lesson plans, in which innovative methods and forms of work are used. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazyka a katedra české literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010386030106986 | |