dc.contributor.advisor | Peška, Ladislav | |
dc.creator | Hoang, Anh Tuan | |
dc.date.accessioned | 2025-03-03T10:01:41Z | |
dc.date.available | 2025-03-03T10:01:41Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/197415 | |
dc.description.abstract | Jedním z běžných úkolů v online hrách pro více hráčů je matchmaking, tj. sestavení hry s konkrétními hráči a herním nastavením. Hráči obecně chtějí být přiřazeni k podobně zkušeným hráčům a zároveň strávit málo času čekáním na zápas. Hráči mohou mít také různé preference týkající se map, rolí nebo jiných nastavení. Systémy pro tvorbu zápasů často tyto preference neberou v úvahu. V této práci se zabýváme matchmakingem ve hře a v aplikacích třetích stran ve Valorantu a v ostatních hrách. Na základě našich pozorování navrhneme Discord Bot zaměřený na uživatelský zážitek. Bot pracuje na různých Discord serverech odděleně a poskytuje uživatelům lomítkové příkazy pro interakce s Botem. Vylepšujeme také funkce matchmakingu, jako je výběr hráčů, hodnocení hráčů a výběr mapy. 1 | cs_CZ |
dc.description.abstract | One of the common tasks in online multiplayer games is matchmaking, i.e., assembling a game with concrete players and game settings. Players, in general, want to be matched with similarly skilled players while spending little time waiting for a match. Players may also have different preferences regarding maps, roles, or other settings. Often, match- making systems disregard such preferences. In this thesis, we examine in-game matchmaking and existing third-party options for Valorant and other games. Based on our observations, we propose a matchmaking Discord Bot Valorant focused on improving the user experience. The Bot works on different Discord servers separately and provides slash commands for users to interact with it. We also improve matchmaking functionalities, such as player selection, player rating, and map selection. 1 | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Discord|matchmaking|Valorant | cs_CZ |
dc.subject | Discord|matchmaking|Valorant | en_US |
dc.title | Third-party Matchmaking Discord Bot for Valorant | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2025 | |
dcterms.dateAccepted | 2025-02-10 | |
dc.description.department | Department of Software Engineering | en_US |
dc.description.department | Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 270384 | |
dc.title.translated | Matchmaking Discord bot pro hru Valorant | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Dokoupil, Patrik | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Computer Science with specialisation in Systems Programming | en_US |
thesis.degree.discipline | Informatika se specializací Systémové programování | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineering | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informatika se specializací Systémové programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Computer Science with specialisation in Systems Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Jedním z běžných úkolů v online hrách pro více hráčů je matchmaking, tj. sestavení hry s konkrétními hráči a herním nastavením. Hráči obecně chtějí být přiřazeni k podobně zkušeným hráčům a zároveň strávit málo času čekáním na zápas. Hráči mohou mít také různé preference týkající se map, rolí nebo jiných nastavení. Systémy pro tvorbu zápasů často tyto preference neberou v úvahu. V této práci se zabýváme matchmakingem ve hře a v aplikacích třetích stran ve Valorantu a v ostatních hrách. Na základě našich pozorování navrhneme Discord Bot zaměřený na uživatelský zážitek. Bot pracuje na různých Discord serverech odděleně a poskytuje uživatelům lomítkové příkazy pro interakce s Botem. Vylepšujeme také funkce matchmakingu, jako je výběr hráčů, hodnocení hráčů a výběr mapy. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | One of the common tasks in online multiplayer games is matchmaking, i.e., assembling a game with concrete players and game settings. Players, in general, want to be matched with similarly skilled players while spending little time waiting for a match. Players may also have different preferences regarding maps, roles, or other settings. Often, match- making systems disregard such preferences. In this thesis, we examine in-game matchmaking and existing third-party options for Valorant and other games. Based on our observations, we propose a matchmaking Discord Bot Valorant focused on improving the user experience. The Bot works on different Discord servers separately and provides slash commands for users to interact with it. We also improve matchmaking functionalities, such as player selection, player rating, and map selection. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrství | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |