Zobrazit minimální záznam

John's Gospel in the Context of the New Testament and Gnosis
dc.contributor.advisorFunda, Otakar A.
dc.creatorTichá, Jitka
dc.date.accessioned2017-04-18T08:11:12Z
dc.date.available2017-04-18T08:11:12Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20073
dc.description.abstractVe své práci jsem se věnovala specifikaci Janova evangelia z hlediska jeho prezentní eschatologie i jeho výrazného zobrazení Ježíše Krista jako Logu sestupujícího na zem s cílem zprostředkovat Boží pravdu. Podpořila jsem jeho unikátní a nezávislé postavení v rámci čtyř novozákonních evangelií nalezením řady prvků, které synoptici neznají a které odkazují buď na jiný zdroj (například na údajnou sbírku Ježíšových výroků, která se označuje jako Q, Quelle), nebo na autentickou zkušenost pisatele.cs_CZ
dc.description.abstractVe své práci jsem se věnovala specifikaci Janova evangelia z hlediska jeho prezentní eschatologie i jeho výrazného zobrazení Ježíše Krista jako Logu sestupujícího na zem s cílem zprostředkovat Boží pravdu. Podpořila jsem jeho unikátní a nezávislé postavení v rámci čtyř novozákonních evangelií nalezením řady prvků, které synoptici neznají a které odkazují buď na jiný zdroj (například na údajnou sbírku Ježíšových výroků, která se označuje jako Q, Quelle), nebo na autentickou zkušenost pisatele.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleJanovo evangelium v kontextu Nového zákona a gnósecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-25
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId73266
dc.title.translatedJohn's Gospel in the Context of the New Testament and Gnosisen_US
dc.contributor.refereeHauser, Michael
dc.identifier.aleph001171326
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Social Sciensesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVe své práci jsem se věnovala specifikaci Janova evangelia z hlediska jeho prezentní eschatologie i jeho výrazného zobrazení Ježíše Krista jako Logu sestupujícího na zem s cílem zprostředkovat Boží pravdu. Podpořila jsem jeho unikátní a nezávislé postavení v rámci čtyř novozákonních evangelií nalezením řady prvků, které synoptici neznají a které odkazují buď na jiný zdroj (například na údajnou sbírku Ježíšových výroků, která se označuje jako Q, Quelle), nebo na autentickou zkušenost pisatele.cs_CZ
uk.abstract.enVe své práci jsem se věnovala specifikaci Janova evangelia z hlediska jeho prezentní eschatologie i jeho výrazného zobrazení Ježíše Krista jako Logu sestupujícího na zem s cílem zprostředkovat Boží pravdu. Podpořila jsem jeho unikátní a nezávislé postavení v rámci čtyř novozákonních evangelií nalezením řady prvků, které synoptici neznají a které odkazují buď na jiný zdroj (například na údajnou sbírku Ježíšových výroků, která se označuje jako Q, Quelle), nebo na autentickou zkušenost pisatele.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.identifier.lisID990011713260106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV