dc.contributor.advisor | Byčkovský, Petr | |
dc.creator | Marinka, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T09:50:56Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T09:50:56Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/20458 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou uznávání výsledků předchozího učení, ukazuje její provázanost s evropským konceptem celoživotního učení i to, jak jsou uvedené postupy využívány v ČR. Koncept celoživotního učení vnímá jako hodnotný proces učení bez ohledu na to, kde je realizován (škola, práce, rodina), či v jakém věku učícího se je realizován (celoživotní učení). Uznávání výsledků předchozího učení umožňuje propojit výsledky učení získané v různém čase a v různých situacích; je proto pokládám za základní proces realizace konceptu celoživotního učení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The study deals with the recognition of prior learning. It shows how this measure is embedded in the European concept of lifelong learning (LLL) and desbribes the approach to its implementation in the Czech Republic. Within the LLL concept, learning is considered valuable irrespectively of its settings (school, work, family) and the age of learners (life-wide and lifelong learning). The recognition of prior learning enables for learners to have their learning outcomes formally recognised irrespectively of when, where and how they were acquired. It is, therefore, considered to be the fundamental in the process of making the LLL concept a reality. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Uznávání výsledků předchozího učení - nová cesta k získání kvalifikace | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-18 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70254 | |
dc.title.translated | Identification and validation of prior learning -the new way of acquiring of qualification | en_US |
dc.contributor.referee | Prokop, Jiří | |
dc.identifier.aleph | 001219626 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá problematikou uznávání výsledků předchozího učení, ukazuje její provázanost s evropským konceptem celoživotního učení i to, jak jsou uvedené postupy využívány v ČR. Koncept celoživotního učení vnímá jako hodnotný proces učení bez ohledu na to, kde je realizován (škola, práce, rodina), či v jakém věku učícího se je realizován (celoživotní učení). Uznávání výsledků předchozího učení umožňuje propojit výsledky učení získané v různém čase a v různých situacích; je proto pokládám za základní proces realizace konceptu celoživotního učení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The study deals with the recognition of prior learning. It shows how this measure is embedded in the European concept of lifelong learning (LLL) and desbribes the approach to its implementation in the Czech Republic. Within the LLL concept, learning is considered valuable irrespectively of its settings (school, work, family) and the age of learners (life-wide and lifelong learning). The recognition of prior learning enables for learners to have their learning outcomes formally recognised irrespectively of when, where and how they were acquired. It is, therefore, considered to be the fundamental in the process of making the LLL concept a reality. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012196260106986 | |