Sociálně-pedagogická interpretace feministického hnutí v České republice
Social-pedagogic interpretation of feminism in Czech Republic
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/20909/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/20909Identifikátory
SIS: 72835
Kolekce
- Kvalifikační práce [23802]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Váňová, Růžena
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
25. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Ve své diplomové práci se věnuji otázkám vývoje feminismu nejen ve světě, ale především v českých zemích. Snažím se poukázat na změny v sociální a výchovně-vzdělávací oblasti, které s sebou feministické hnutí přineslo a zmapovat aktuální feministická témata, která jsou stále otevřená a v nichž přetrvává nerovnoprávné postavení mužů a žen.
My thesis focuses on the questions of the evolvement of feminism not only in the world but mainly in Czech lands. I am trying to point out the changes in social and educational area which were brought by the movement of feminism. I am trying also to map the actual topics of feminism which are still open and where is the unequal position of men and women still present