dc.contributor.advisor | Kropáčková, Jana | |
dc.creator | Komínová, Marcela | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:03:46Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:03:46Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/20984 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce, nazvaná Organizace sezónních škol v přírodě v souladu se současnými kurikuly předškolního vzdělávání, řeší z komplexního pohledu problematiku předškolního vzdělávání v prostředí školy v přírodě. Vychází z dosavadních zkušeností v této oblasti. Zohledňuje historický vývoj školního vzdělávání "na zdravém vzduchu" tj. ve škole v přírodě, vyhodnocuje praktické zkušenosti z oblasti pedagogické, zdravotní, psychosociální a materiální. Podstatnou částí této práce jsou nové požadavky na školu v přírodě z hlediska potřeb nové demokratické společnosti vyjádřené v legislativních a pedagogických dokumentech. Kromě toho jsou obsahem této práce i hodnotící kritéria a podmínky pro jejich naplnění, která celý tento proces objektivizují. Cílem diplomové práce je analýza dosavadních poznatků o školách v přírodě a vytvoření ukázkových projektů sezónních škol v přírodě jako součást školního vzdělávacího programu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma's thesis is entitled Organization of Schools seasonal in nature in accordance with the current curriculum of pre-school education, settled on a comprehensive view of the issue of pre-school education in the schools in nature. It is based on past experience in this field. It takes into account the historical development of education "on the healthy air" that is in school in nature, evaluating the practical experience in the field of educational, health, psychosocial and physical. A considerable part of this work is new requirements for schools in nature in terms of the needs of the new democratic society, expressed in legislative and educational documents. In addition, the contents of this work are evaluation criteria and conditions for their fulfillment, which this entire process objectifies.The aim of this diploma thesis is to analyze existing knowledge about schools in nature, and create demonstration projects in the seasonal nature of schools as part of curricula for schools. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Organizace sezónních škol v přírodě v souladu se současnými kurikuly přeškolního vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-29 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 71068 | |
dc.title.translated | Organization of Schools seasonal in nature in accordance with the current curriculum of pre-school education | en_US |
dc.contributor.referee | Šircová, Ivana | |
dc.identifier.aleph | 001200555 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce, nazvaná Organizace sezónních škol v přírodě v souladu se současnými kurikuly předškolního vzdělávání, řeší z komplexního pohledu problematiku předškolního vzdělávání v prostředí školy v přírodě. Vychází z dosavadních zkušeností v této oblasti. Zohledňuje historický vývoj školního vzdělávání "na zdravém vzduchu" tj. ve škole v přírodě, vyhodnocuje praktické zkušenosti z oblasti pedagogické, zdravotní, psychosociální a materiální. Podstatnou částí této práce jsou nové požadavky na školu v přírodě z hlediska potřeb nové demokratické společnosti vyjádřené v legislativních a pedagogických dokumentech. Kromě toho jsou obsahem této práce i hodnotící kritéria a podmínky pro jejich naplnění, která celý tento proces objektivizují. Cílem diplomové práce je analýza dosavadních poznatků o školách v přírodě a vytvoření ukázkových projektů sezónních škol v přírodě jako součást školního vzdělávacího programu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma's thesis is entitled Organization of Schools seasonal in nature in accordance with the current curriculum of pre-school education, settled on a comprehensive view of the issue of pre-school education in the schools in nature. It is based on past experience in this field. It takes into account the historical development of education "on the healthy air" that is in school in nature, evaluating the practical experience in the field of educational, health, psychosocial and physical. A considerable part of this work is new requirements for schools in nature in terms of the needs of the new democratic society, expressed in legislative and educational documents. In addition, the contents of this work are evaluation criteria and conditions for their fulfillment, which this entire process objectifies.The aim of this diploma thesis is to analyze existing knowledge about schools in nature, and create demonstration projects in the seasonal nature of schools as part of curricula for schools. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012005550106986 | |