Zobrazit minimální záznam

Organization of Schools seasonal in nature in accordance with the current curriculum of pre-school education
dc.contributor.advisorKropáčková, Jana
dc.creatorKomínová, Marcela
dc.date.accessioned2017-04-18T12:03:46Z
dc.date.available2017-04-18T12:03:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/20984
dc.description.abstractDiplomová práce, nazvaná Organizace sezónních škol v přírodě v souladu se současnými kurikuly předškolního vzdělávání, řeší z komplexního pohledu problematiku předškolního vzdělávání v prostředí školy v přírodě. Vychází z dosavadních zkušeností v této oblasti. Zohledňuje historický vývoj školního vzdělávání "na zdravém vzduchu" tj. ve škole v přírodě, vyhodnocuje praktické zkušenosti z oblasti pedagogické, zdravotní, psychosociální a materiální. Podstatnou částí této práce jsou nové požadavky na školu v přírodě z hlediska potřeb nové demokratické společnosti vyjádřené v legislativních a pedagogických dokumentech. Kromě toho jsou obsahem této práce i hodnotící kritéria a podmínky pro jejich naplnění, která celý tento proces objektivizují. Cílem diplomové práce je analýza dosavadních poznatků o školách v přírodě a vytvoření ukázkových projektů sezónních škol v přírodě jako součást školního vzdělávacího programu.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma's thesis is entitled Organization of Schools seasonal in nature in accordance with the current curriculum of pre-school education, settled on a comprehensive view of the issue of pre-school education in the schools in nature. It is based on past experience in this field. It takes into account the historical development of education "on the healthy air" that is in school in nature, evaluating the practical experience in the field of educational, health, psychosocial and physical. A considerable part of this work is new requirements for schools in nature in terms of the needs of the new democratic society, expressed in legislative and educational documents. In addition, the contents of this work are evaluation criteria and conditions for their fulfillment, which this entire process objectifies.The aim of this diploma thesis is to analyze existing knowledge about schools in nature, and create demonstration projects in the seasonal nature of schools as part of curricula for schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleOrganizace sezónních škol v přírodě v souladu se současnými kurikuly přeškolního vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-29
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId71068
dc.title.translatedOrganization of Schools seasonal in nature in accordance with the current curriculum of pre-school educationen_US
dc.contributor.refereeŠircová, Ivana
dc.identifier.aleph001200555
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce, nazvaná Organizace sezónních škol v přírodě v souladu se současnými kurikuly předškolního vzdělávání, řeší z komplexního pohledu problematiku předškolního vzdělávání v prostředí školy v přírodě. Vychází z dosavadních zkušeností v této oblasti. Zohledňuje historický vývoj školního vzdělávání "na zdravém vzduchu" tj. ve škole v přírodě, vyhodnocuje praktické zkušenosti z oblasti pedagogické, zdravotní, psychosociální a materiální. Podstatnou částí této práce jsou nové požadavky na školu v přírodě z hlediska potřeb nové demokratické společnosti vyjádřené v legislativních a pedagogických dokumentech. Kromě toho jsou obsahem této práce i hodnotící kritéria a podmínky pro jejich naplnění, která celý tento proces objektivizují. Cílem diplomové práce je analýza dosavadních poznatků o školách v přírodě a vytvoření ukázkových projektů sezónních škol v přírodě jako součást školního vzdělávacího programu.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma's thesis is entitled Organization of Schools seasonal in nature in accordance with the current curriculum of pre-school education, settled on a comprehensive view of the issue of pre-school education in the schools in nature. It is based on past experience in this field. It takes into account the historical development of education "on the healthy air" that is in school in nature, evaluating the practical experience in the field of educational, health, psychosocial and physical. A considerable part of this work is new requirements for schools in nature in terms of the needs of the new democratic society, expressed in legislative and educational documents. In addition, the contents of this work are evaluation criteria and conditions for their fulfillment, which this entire process objectifies.The aim of this diploma thesis is to analyze existing knowledge about schools in nature, and create demonstration projects in the seasonal nature of schools as part of curricula for schools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012005550106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV