dc.contributor.advisor | Zvírotský, Michal | |
dc.creator | Muková, Mária | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:08:37Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:08:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21004 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je historický, psychologický, sociální a pedagogický pohled na feminismu, média, gender a genderové stereotypy. Druhá část obsahuje přípravu, realizaci, analýzu a vyhodnocení projektu, didaktické aktivity a sociologický výzkum. O problematiku genderu se zajímám již čtvrtým rokem. První setkání probíhalo formou diskuze se známou, která se podílela na zpracování projektu rovných příležitostí v pedagogické praxi a žádala o dotaci u Evropského sociálního fondu. Nejprve mi její myšlenky přišly naivní a až utopické. Hledala jsem argumenty k jejich, pro mě, nesmyslnému počínání. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The presented thesis consist of two parts. The first part is historical, psychological, sociological and pedagogical view of feminism, media, gender and gender stereotypes. The second part contains proposition of my project, its realization, analysis and evaluation, didactical aktivities and sociological research. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Genderové stereotypy v médiích | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-20 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 73199 | |
dc.title.translated | Gender Stereotypes in Media | en_US |
dc.contributor.referee | Syřiště, Ivo | |
dc.identifier.aleph | 001219629 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Art | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Art | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je historický, psychologický, sociální a pedagogický pohled na feminismu, média, gender a genderové stereotypy. Druhá část obsahuje přípravu, realizaci, analýzu a vyhodnocení projektu, didaktické aktivity a sociologický výzkum. O problematiku genderu se zajímám již čtvrtým rokem. První setkání probíhalo formou diskuze se známou, která se podílela na zpracování projektu rovných příležitostí v pedagogické praxi a žádala o dotaci u Evropského sociálního fondu. Nejprve mi její myšlenky přišly naivní a až utopické. Hledala jsem argumenty k jejich, pro mě, nesmyslnému počínání. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The presented thesis consist of two parts. The first part is historical, psychological, sociological and pedagogical view of feminism, media, gender and gender stereotypes. The second part contains proposition of my project, its realization, analysis and evaluation, didactical aktivities and sociological research. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012196290106986 | |