Zobrazit minimální záznam

Past and present education in one - teacher schools in Jičín region on the background of educational history in Slatiny's school
dc.contributor.advisorUhlířová, Jana
dc.creatorNedbalová, Barbora
dc.date.accessioned2017-04-18T12:19:41Z
dc.date.available2017-04-18T12:19:41Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21024
dc.description.abstractPráce se zabývá významem málotřídních škol ve společenském a kulturním životě obce a pozitivním vlivem na všestranný rozvoj osobnosti žáka. Mezi pozitiva málotřídního školství patří: rodinné prostředí, individuální přístup učitele, menší počet žáků, výchova k samostatnosti a zodpovědnosti, vzájemná interakce různě starých dětí a eliminace sociálně - patologických jevů. Málotřídní školy poskytují žákům možnost stejně kvalitního vzdělání jako školy plně organizované. Práce na konkrétním příkladu málotřídní školy ve Slatinách v okrese Jičín ukazuje na historickou zakotvenost tohoto typu vzdělávací instituce a jeho význam pro rozvoj obce a regionální kultury v současném vzdělávacím systému.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is analyzing the significance of one - teacher schools in the social and cultural life of a municipality and its positive influence on the overall development in the personality of its students. Among the positive aspects of one - teacher schools are such issues as: family environment, individual approach by teachers, lesser number of students, education leading to independence and responsibility, mutual interaction between children of various ages and elimination of socio - pathologic occurrences. One - teacher schools provide its students with an opportunity to get a quality education same as they would get in the fully organized large schools. In the specific example of one - teacher Slatiny'school in the Jičín municipality this thesis points to the historic establishment of this type of educational institution and its significance on the development of municipality and the regional culture in the current educational system.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMálotřídní školství na jičínsku v minulosti a současnosti na pozadí historie školy ve slatináchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70750
dc.title.translatedPast and present education in one - teacher schools in Jičín region on the background of educational history in Slatiny's schoolen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001136850
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá významem málotřídních škol ve společenském a kulturním životě obce a pozitivním vlivem na všestranný rozvoj osobnosti žáka. Mezi pozitiva málotřídního školství patří: rodinné prostředí, individuální přístup učitele, menší počet žáků, výchova k samostatnosti a zodpovědnosti, vzájemná interakce různě starých dětí a eliminace sociálně - patologických jevů. Málotřídní školy poskytují žákům možnost stejně kvalitního vzdělání jako školy plně organizované. Práce na konkrétním příkladu málotřídní školy ve Slatinách v okrese Jičín ukazuje na historickou zakotvenost tohoto typu vzdělávací instituce a jeho význam pro rozvoj obce a regionální kultury v současném vzdělávacím systému.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is analyzing the significance of one - teacher schools in the social and cultural life of a municipality and its positive influence on the overall development in the personality of its students. Among the positive aspects of one - teacher schools are such issues as: family environment, individual approach by teachers, lesser number of students, education leading to independence and responsibility, mutual interaction between children of various ages and elimination of socio - pathologic occurrences. One - teacher schools provide its students with an opportunity to get a quality education same as they would get in the fully organized large schools. In the specific example of one - teacher Slatiny'school in the Jičín municipality this thesis points to the historic establishment of this type of educational institution and its significance on the development of municipality and the regional culture in the current educational system.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011368500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV