Zobrazit minimální záznam

Suggestinons effectively teaching reading and writing in the first grade of basic school
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorFausová, Lucie
dc.date.accessioned2017-04-18T12:20:43Z
dc.date.available2017-04-18T12:20:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21028
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi zefektivnění výuky čtení a psaní v1. ročníku základní školy. Nabízí pohled na výučování čtení a psaní v minulosti a na současné pojetí výuky počátečního čtení a psaní. Zaměřuje se na elementy, které se podílejí na efektivní výuce. Uvádí i informace různým druhům didaktických pomůcek a her, které učitelé nejčastěji v hodinách čtení a psaní používají. Nedílnou součástí diplomové práce je i praktická část, která je zaměřena na tvorbu didaktických pomůcek pro výuku čtení a psaní, na sepsání didaktických návodů použití a následné ověření pomůcek ve školní praxi.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis deals with suggestions how to teach reading and writing more effectively in the first grade of a basic school. The thesis offers a point of view regarding teaching methods of reading and writing both historically and in the present. It focuses on elements that facilitate effective schooling. It gives information about a variety of didactic tools and games which are most often used by teachers during reading and writing lessons. An inseparable is it practical application which focuses on the implementation of tools to aid teaching reading and writing as well as writing down didactic instruction and following up the effectivenes of these methods.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti zefektivnění výuky čtení a psaní v 1.tříděcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70730
dc.title.translatedSuggestinons effectively teaching reading and writing in the first grade of basic schoolen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001137101
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá možnostmi zefektivnění výuky čtení a psaní v1. ročníku základní školy. Nabízí pohled na výučování čtení a psaní v minulosti a na současné pojetí výuky počátečního čtení a psaní. Zaměřuje se na elementy, které se podílejí na efektivní výuce. Uvádí i informace různým druhům didaktických pomůcek a her, které učitelé nejčastěji v hodinách čtení a psaní používají. Nedílnou součástí diplomové práce je i praktická část, která je zaměřena na tvorbu didaktických pomůcek pro výuku čtení a psaní, na sepsání didaktických návodů použití a následné ověření pomůcek ve školní praxi.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis deals with suggestions how to teach reading and writing more effectively in the first grade of a basic school. The thesis offers a point of view regarding teaching methods of reading and writing both historically and in the present. It focuses on elements that facilitate effective schooling. It gives information about a variety of didactic tools and games which are most often used by teachers during reading and writing lessons. An inseparable is it practical application which focuses on the implementation of tools to aid teaching reading and writing as well as writing down didactic instruction and following up the effectivenes of these methods.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011371010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV