dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Fausová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:20:43Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:20:43Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21028 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá možnostmi zefektivnění výuky čtení a psaní v1. ročníku základní školy. Nabízí pohled na výučování čtení a psaní v minulosti a na současné pojetí výuky počátečního čtení a psaní. Zaměřuje se na elementy, které se podílejí na efektivní výuce. Uvádí i informace různým druhům didaktických pomůcek a her, které učitelé nejčastěji v hodinách čtení a psaní používají. Nedílnou součástí diplomové práce je i praktická část, která je zaměřena na tvorbu didaktických pomůcek pro výuku čtení a psaní, na sepsání didaktických návodů použití a následné ověření pomůcek ve školní praxi. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis deals with suggestions how to teach reading and writing more effectively in the first grade of a basic school. The thesis offers a point of view regarding teaching methods of reading and writing both historically and in the present. It focuses on elements that facilitate effective schooling. It gives information about a variety of didactic tools and games which are most often used by teachers during reading and writing lessons. An inseparable is it practical application which focuses on the implementation of tools to aid teaching reading and writing as well as writing down didactic instruction and following up the effectivenes of these methods. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Možnosti zefektivnění výuky čtení a psaní v 1.třídě | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-19 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70730 | |
dc.title.translated | Suggestinons effectively teaching reading and writing in the first grade of basic school | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 001137101 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá možnostmi zefektivnění výuky čtení a psaní v1. ročníku základní školy. Nabízí pohled na výučování čtení a psaní v minulosti a na současné pojetí výuky počátečního čtení a psaní. Zaměřuje se na elementy, které se podílejí na efektivní výuce. Uvádí i informace různým druhům didaktických pomůcek a her, které učitelé nejčastěji v hodinách čtení a psaní používají. Nedílnou součástí diplomové práce je i praktická část, která je zaměřena na tvorbu didaktických pomůcek pro výuku čtení a psaní, na sepsání didaktických návodů použití a následné ověření pomůcek ve školní praxi. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis deals with suggestions how to teach reading and writing more effectively in the first grade of a basic school. The thesis offers a point of view regarding teaching methods of reading and writing both historically and in the present. It focuses on elements that facilitate effective schooling. It gives information about a variety of didactic tools and games which are most often used by teachers during reading and writing lessons. An inseparable is it practical application which focuses on the implementation of tools to aid teaching reading and writing as well as writing down didactic instruction and following up the effectivenes of these methods. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011371010106986 | |