dc.contributor.advisor | Tomková, Anna | |
dc.creator | Tichá, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:24:11Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:24:11Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21034 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje projektové metodě vyučování, jejímu vzniku u nás i ve světě, využití projektů v alternativních školách a inovativních programech, typům projektů jako takovým, způsobům organizace, možnostem, přínosům, výhodám i jeho nevýhodám. Dále se snaží přiblížit individuální projekt, jeho pojetí a zahrnutí mezi běžnější projekty skupinové, jeho možnosti využití na základní škole, respektive na prvním stupni základní školy. Na příkladech z praxe se snaží konkrétně vystihnout reálnost využití v české škole a ukázat za jakých podmínek je možné individuální projekt realizovat. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The master's thesis addresses a project method of education, its local as well as global origin, project utilization in alternative schools and innovative programs, types of projects as such, means of organization, options, aids, advantages and disadvantages. Further it strives to approach an individual project, its conception and inclusion within common group projects, its options of use in grammar school and initial grades respectively. It tries to concretely describe utilization in Czech schools on practicale xamples and illustrate the conditions under which the project can take place. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Individuální projekt v primární škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-19 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70735 | |
dc.title.translated | Individual project in primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Kargerová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001136797 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se věnuje projektové metodě vyučování, jejímu vzniku u nás i ve světě, využití projektů v alternativních školách a inovativních programech, typům projektů jako takovým, způsobům organizace, možnostem, přínosům, výhodám i jeho nevýhodám. Dále se snaží přiblížit individuální projekt, jeho pojetí a zahrnutí mezi běžnější projekty skupinové, jeho možnosti využití na základní škole, respektive na prvním stupni základní školy. Na příkladech z praxe se snaží konkrétně vystihnout reálnost využití v české škole a ukázat za jakých podmínek je možné individuální projekt realizovat. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The master's thesis addresses a project method of education, its local as well as global origin, project utilization in alternative schools and innovative programs, types of projects as such, means of organization, options, aids, advantages and disadvantages. Further it strives to approach an individual project, its conception and inclusion within common group projects, its options of use in grammar school and initial grades respectively. It tries to concretely describe utilization in Czech schools on practicale xamples and illustrate the conditions under which the project can take place. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011367970106986 | |