dc.contributor.advisor | Marádová, Eva | |
dc.creator | Jirušková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:25:11Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:25:11Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21038 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o aerobním cvičení ve vodním prostředí, je zaměřena na problematiku cvičení aqua-aerobiku. Zabývá se vlivem, výhodami i omezeními tohoto druhu sportu na člověka, na jeho zdravotní stav, přínos v psychické i sociální dimenzi zdraví. Řeší otázku možnosti zařazení cvičení aqua-aerobiku do školních vzdělávacích programů u jednotlivých stupňů vzdělávání. Práce převážně využívá metody analýzy, literární rešerše, sběru a vyhodnocení dat dotazníkového šetření. Práce předkládá výsledky výzkumného šetření, které potvrdily důležitost pravidelného cvičení aqua-aerobiku pro zdraví. Práce uvádí doporučení, jak zařadit cvičení aqua-aerobiku v rámci sportovních kurzů pro studenty vysokých škol a univerzit třetího věku. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis deals with aerobic water exercise - it is mainly focused on aqua-aerobics. The influence, advantages and limitations of this sports branch are discussed as well as its contribution to the health condition, especially to its psychical and social dimension. The issue of integrating aqua-aerobics into the various levels of school educational programs is considered. The methods of analysis, literature research, data collection and evaluation of questionnaires are used. Acquired research results proved the importance of regular aqua-aerobics exercise for the health. Options to integrate aqua-aerobics into sports courses of the students of universities and the universities of the third age are suggested. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Aqua-aerobik jako součást podpory zdraví | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-21 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 72021 | |
dc.title.translated | Aqua-aerobic as a Support Component in the Health | en_US |
dc.contributor.referee | Hanušová, Jaroslava | |
dc.identifier.aleph | 001111976 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Science | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce pojednává o aerobním cvičení ve vodním prostředí, je zaměřena na problematiku cvičení aqua-aerobiku. Zabývá se vlivem, výhodami i omezeními tohoto druhu sportu na člověka, na jeho zdravotní stav, přínos v psychické i sociální dimenzi zdraví. Řeší otázku možnosti zařazení cvičení aqua-aerobiku do školních vzdělávacích programů u jednotlivých stupňů vzdělávání. Práce převážně využívá metody analýzy, literární rešerše, sběru a vyhodnocení dat dotazníkového šetření. Práce předkládá výsledky výzkumného šetření, které potvrdily důležitost pravidelného cvičení aqua-aerobiku pro zdraví. Práce uvádí doporučení, jak zařadit cvičení aqua-aerobiku v rámci sportovních kurzů pro studenty vysokých škol a univerzit třetího věku. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis deals with aerobic water exercise - it is mainly focused on aqua-aerobics. The influence, advantages and limitations of this sports branch are discussed as well as its contribution to the health condition, especially to its psychical and social dimension. The issue of integrating aqua-aerobics into the various levels of school educational programs is considered. The methods of analysis, literature research, data collection and evaluation of questionnaires are used. Acquired research results proved the importance of regular aqua-aerobics exercise for the health. Options to integrate aqua-aerobics into sports courses of the students of universities and the universities of the third age are suggested. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011119760106986 | |