Možnosti implementace primární prevence zneužívání návykových látek do ŠVP na 1. st. ZŠ
Possibilities of the Iplementation of Bazic Prevention in the Abuse of Controlled Substances into School Educational Programs
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21042Identifikátory
SIS: 72009
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hanušová, Jaroslava
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
21. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Téma: Možnosti implementace primární prevence zneužívání návykových látek do SVP na 1. st. ZS Abstrakt: Cílem této práce je navrhnout možnosti implementace primární prevence zneužívání návykových látek do Školního vzdělávacího programu na prvním stupni ZS. Teoretická část prezentuje problematiku zneužívání návykových látek a formy specifické a nespecifické prevence. Praktická část popisuje analýzu Minimálních preventivních programů a realizovaný výzkum na pražských základních školách. Obsahuje výsledky výzkumného šetření a možnosti jak implementovat primární prevenci do Školního vzdělávacího programu. Klíčová slova: primární prevence, implementace, návykové látky, zneužívání, děti, pedagogové, rodiče
Title: The possibilities of the implementation of basic prevention in the abuse of controlled substances into school educational programs Abstract: The goal of this thesis is to propose possibilities of the implementation of basic prevention in the abuse of controlled substances into school educational programs. The theoretical part presents the issue of abusing controlled substances along with forms of specific and non-specific prevention. The practical part describes the analysis of the Minimum Preventive Program and also research done in selected elementary schools in Prague. It includes the results of the research and possibilities of the implementation of basic prevention in the abuse of controlled substances into school educational program. Key words: basic prevention, implementation, controlled substances, abusing, children, teachers, parents