dc.contributor.advisor | Kloboučková, Jaroslava | |
dc.creator | Kopsová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:31:50Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:31:50Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21058 | |
dc.description.abstract | Předložená diplomová práce se zabývá problémy dyskalkulických žáků ve výuce matematiky. Při vlastní experimentální činnosti bylo sledováno, jak žák postupuje při řešení slovních úloh, pavučinových úloh a při řešení krokovacích úloh. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První je teoretická část, kde se za základě studia odborné literatury věnuji tomu, kde a jakým způsobem dyskalkulický žák chybuje. Stěžejní částí je druhá část, do které jsem zařadila praktické ukázky a rozbory práce dyskalkuliků, zabývám se zvláštními jevy a především rozborem chyb v jejich pracích. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma work is focusted on the problems of dyscalculic pupils in learning mathematics. The experimental work was focused on observing pupils solving word tasks, web tasks and stepping tasks. The diploma work has two parts. The first part is theoretical, where I deal with where and what way the discalculic pupil makes mystakes, on the basis of professional literature. The second part is more important and this part includes practical examples and analyses of tasks solved by dyscalculic pupils. I am concerned mainly in unusual features and analysing mistakes in thein work. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Matematika a děti s dyskalkulií | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-22 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 74089 | |
dc.title.translated | Mathematics and dyscalculic children | en_US |
dc.contributor.referee | Jirotková, Darina | |
dc.identifier.aleph | 001186904 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Předložená diplomová práce se zabývá problémy dyskalkulických žáků ve výuce matematiky. Při vlastní experimentální činnosti bylo sledováno, jak žák postupuje při řešení slovních úloh, pavučinových úloh a při řešení krokovacích úloh. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První je teoretická část, kde se za základě studia odborné literatury věnuji tomu, kde a jakým způsobem dyskalkulický žák chybuje. Stěžejní částí je druhá část, do které jsem zařadila praktické ukázky a rozbory práce dyskalkuliků, zabývám se zvláštními jevy a především rozborem chyb v jejich pracích. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma work is focusted on the problems of dyscalculic pupils in learning mathematics. The experimental work was focused on observing pupils solving word tasks, web tasks and stepping tasks. The diploma work has two parts. The first part is theoretical, where I deal with where and what way the discalculic pupil makes mystakes, on the basis of professional literature. The second part is more important and this part includes practical examples and analyses of tasks solved by dyscalculic pupils. I am concerned mainly in unusual features and analysing mistakes in thein work. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011869040106986 | |