dc.contributor.advisor | Wildová, Radka | |
dc.creator | Krucká, Pavla | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:33:31Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:33:31Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21065 | |
dc.description.abstract | Předkládaná práce se zaměřuje na téma přechodu dítěte z mateřské do základní školy. Důležitým činitelem, který rozhoduje o nástupu do školy, je školní zralost a připravenost dítěte na školní docházku. Práce zjišťuje, jak jsou školsky zralé děti předškolního a mladšího školního věku. Hlavními metodami výzkumného šetření je výzkumná sonda a pozorování. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The submited work is concentrated on the topic of transition the child from the nursary school to the primary school. An important factor which is the main problem of the start to school is a school maturity and preparing for school attendence. The work is finding how children of pre - school - age and younger - school - age are able to work. The main methods of experimental saving are experimental sond and observation. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Přechod dítěte z mateřské do základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-19 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70733 | |
dc.title.translated | Transition tha child from the nusary school to the primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 001137023 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Předkládaná práce se zaměřuje na téma přechodu dítěte z mateřské do základní školy. Důležitým činitelem, který rozhoduje o nástupu do školy, je školní zralost a připravenost dítěte na školní docházku. Práce zjišťuje, jak jsou školsky zralé děti předškolního a mladšího školního věku. Hlavními metodami výzkumného šetření je výzkumná sonda a pozorování. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The submited work is concentrated on the topic of transition the child from the nursary school to the primary school. An important factor which is the main problem of the start to school is a school maturity and preparing for school attendence. The work is finding how children of pre - school - age and younger - school - age are able to work. The main methods of experimental saving are experimental sond and observation. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011370230106986 | |