dc.contributor.advisor | Hejlová, Helena | |
dc.creator | Fiřtíková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:34:41Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:34:41Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21070 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce Didaktická jazyková hra na primární škole je vymezit obsah pojmu didaktická jazyková hra, rozpracovat její cíle, funkce, strukturu, vymezit pravidla a podmínky jejímu správnému používání v jazykové výuce v českém a anglickém jazyce na základní škole. Navrhnout kritéria dělení těchto her. Jednotlivé skupiny jsou obohaceny příklady konkrétních her pro český a anglický jazyk. Praktická část mapuje, jaké typy didaktických jazykových her jsou zařazovány v jednotlivých ročnících ve výuce češtiny a angličtiny ve školách s rozšířenou výukou jazyků. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of the thesis Didactic language game at primary school is to delimitate the content of conception of the didactic language game, to develop its aims, functions, structure, to define its rules and conditions leading to effective usage of it in the language teaching process in Czech and English language teaching at the primary school. Another way was to design criteria for grouping of these language games. The separate groups of games have been enriched by some examples af concrete gmes suitable for Czech and English language. The practical part surveys what kinds of didactic language games are incorporated in Czech and English education concerning different grades at school with extended language education. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Didaktická jazyková hra na primární škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-21 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70741 | |
dc.title.translated | Didactic language game at primery school | en_US |
dc.contributor.referee | Marušák, Radek | |
dc.identifier.aleph | 001137094 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce Didaktická jazyková hra na primární škole je vymezit obsah pojmu didaktická jazyková hra, rozpracovat její cíle, funkce, strukturu, vymezit pravidla a podmínky jejímu správnému používání v jazykové výuce v českém a anglickém jazyce na základní škole. Navrhnout kritéria dělení těchto her. Jednotlivé skupiny jsou obohaceny příklady konkrétních her pro český a anglický jazyk. Praktická část mapuje, jaké typy didaktických jazykových her jsou zařazovány v jednotlivých ročnících ve výuce češtiny a angličtiny ve školách s rozšířenou výukou jazyků. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of the thesis Didactic language game at primary school is to delimitate the content of conception of the didactic language game, to develop its aims, functions, structure, to define its rules and conditions leading to effective usage of it in the language teaching process in Czech and English language teaching at the primary school. Another way was to design criteria for grouping of these language games. The separate groups of games have been enriched by some examples af concrete gmes suitable for Czech and English language. The practical part surveys what kinds of didactic language games are incorporated in Czech and English education concerning different grades at school with extended language education. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011370940106986 | |