Zobrazit minimální záznam

Prostředí pro vytváření umělých hráčů Texas Hold'em pokru
dc.contributor.advisorMajerech, Vladan
dc.creatorMüller, Pavol
dc.date.accessioned2017-04-18T12:41:07Z
dc.date.available2017-04-18T12:41:07Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21090
dc.description.abstractHold'em poker, kartová hra s neúplnou, niekedy dokonca klamlivou informáciou, bude v priebehu niekol'kých rokov pravdepodobne pokorená počítačovými programami. Toto môže predstavovat' vel'ké nebezpečenstvo pre celé odvetvie on-line pokeru. V niektorých variantoch Texas hold'em pokeru sa tak už deje. Táto práca skúma možnosti vytvorenia automatického hráča nolimit turnajov, ako najmenej preskúmanej a najt'ažšej varianty Texas hold'em pokeru pre počítačového hráča. Budú vytvorené nástroje a metodológia, ktoré umožnia obecnú a jednoduchú extrakciu dát z on-line kasín založenú na optickom rozpoznávaní. Automatické operácie v týchto kasínach a prostredie na programovanie pokerovej inteligencie budú taktiež zahrnuté. Následne bude implementovaný umelý pokerový hráč schopný hry v dvoch kasínach, ako ukážka robustnosti a použitel'nosti tohto prostredia. Budú predstavené známe pokerové stratégie a myšlienky z pohl'adu implementácie pokerového robota. Na konci bude tento umelý pokrový hráč odskúšaný na reálnych situáciách a na základe získaných skúseností a výsledkov budú zodpovedané otázky týkajúce sa zneužitia on-line kasín umelými pokerovými hráčmi.cs_CZ
dc.description.abstractHold 'em poker, a card game with incomplete, sometimes even misleading information, is probably going to be mastered by computer programs within a few years. This might be a big issue for the on-line poker gaming industry. In some variations of the Texas hold 'em poker it is already happening. This thesis explores a possibility of creating an automated no-limit tournament player for the less explored and the hardest variation of Texas hold 'em poker from a computer player point of view. Tools and methodology which allows universal and simple automated data extraction from on-line casinos based on optical recognition are going to be created. Automated operations in these casinos and environment for poker intelligence implementation will be included as well. An artificial poker player capable of playing in two casinos will be implemented in this environment to demonstrate its strength and usability. Known poker strategies and ideas are going to be introduced from the point of view of poker robot implementation. At the end, the automated poker player will be confronted in real situations and questions regarding misuse of automated poker players in on-line casinos based on gained experiences and results are going to be answered.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleProstředí pro vytváření umělých hráčů Texas Hold'em pokruen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-25
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70503
dc.title.translatedProstředí pro vytváření umělých hráčů Texas Hold'em pokrucs_CZ
dc.contributor.refereeHric, Jan
dc.identifier.aleph001126142
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programInformaticsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enInformaticsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHold'em poker, kartová hra s neúplnou, niekedy dokonca klamlivou informáciou, bude v priebehu niekol'kých rokov pravdepodobne pokorená počítačovými programami. Toto môže predstavovat' vel'ké nebezpečenstvo pre celé odvetvie on-line pokeru. V niektorých variantoch Texas hold'em pokeru sa tak už deje. Táto práca skúma možnosti vytvorenia automatického hráča nolimit turnajov, ako najmenej preskúmanej a najt'ažšej varianty Texas hold'em pokeru pre počítačového hráča. Budú vytvorené nástroje a metodológia, ktoré umožnia obecnú a jednoduchú extrakciu dát z on-line kasín založenú na optickom rozpoznávaní. Automatické operácie v týchto kasínach a prostredie na programovanie pokerovej inteligencie budú taktiež zahrnuté. Následne bude implementovaný umelý pokerový hráč schopný hry v dvoch kasínach, ako ukážka robustnosti a použitel'nosti tohto prostredia. Budú predstavené známe pokerové stratégie a myšlienky z pohl'adu implementácie pokerového robota. Na konci bude tento umelý pokrový hráč odskúšaný na reálnych situáciách a na základe získaných skúseností a výsledkov budú zodpovedané otázky týkajúce sa zneužitia on-line kasín umelými pokerovými hráčmi.cs_CZ
uk.abstract.enHold 'em poker, a card game with incomplete, sometimes even misleading information, is probably going to be mastered by computer programs within a few years. This might be a big issue for the on-line poker gaming industry. In some variations of the Texas hold 'em poker it is already happening. This thesis explores a possibility of creating an automated no-limit tournament player for the less explored and the hardest variation of Texas hold 'em poker from a computer player point of view. Tools and methodology which allows universal and simple automated data extraction from on-line casinos based on optical recognition are going to be created. Automated operations in these casinos and environment for poker intelligence implementation will be included as well. An artificial poker player capable of playing in two casinos will be implemented in this environment to demonstrate its strength and usability. Known poker strategies and ideas are going to be introduced from the point of view of poker robot implementation. At the end, the automated poker player will be confronted in real situations and questions regarding misuse of automated poker players in on-line casinos based on gained experiences and results are going to be answered.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011261420106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV