dc.contributor.advisor | Mazáčová, Nataša | |
dc.creator | Dejnožková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T11:44:28Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T11:44:28Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21571 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Role motivace ve vyučování" ve své teoretické části pojednává o motivaci, zejména o motivaci ve vztahu ke školnímu prostředí. Věnuje se také vztahu učitele a žáka a pedagogické komunikaci. Je zde nastíněna historie akčního výzkumu a vysvětlena jeho podstata. Jádro práce tvoří praktická část, ve které je prostřednictvím akčního výzkumu hodnocena výuka žáků šestého ročníku základní školy a to vzhledem k motivaci. Nedílnou součástí práce je reflexe zjištěných dat, v závěru pak návrh na řešení problémů ve vyučování, které výzkum ukázal. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma thesis entitled "The role of motivation in school teaching" in its theoretical part deals with motivation, primarily with motivation in a connection with school environment. It devotes to the relation of teacher and pupil and to the pedagogical communication. The brief history of an action research is shown here and explained its principle as well. The essence of this work is the practical part, where the teaching (education) of pupils of the sixth grade of primary school is evaluated by means of an action research. Integral part of this work is a reflection of research data. In conclusion there is a proposal for solving the problems in teaching that has been shown by the research. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Role motivace ve vyučování | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-09-24 | |
dc.description.department | HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 53322 | |
dc.title.translated | The role of motivation in school teaching | en_US |
dc.contributor.referee | Váňová, Miroslava | |
dc.identifier.aleph | 001583697 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství náboženství, etiky a filozofie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teaching of Religion, Ethics and Philosophy | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce "Role motivace ve vyučování" ve své teoretické části pojednává o motivaci, zejména o motivaci ve vztahu ke školnímu prostředí. Věnuje se také vztahu učitele a žáka a pedagogické komunikaci. Je zde nastíněna historie akčního výzkumu a vysvětlena jeho podstata. Jádro práce tvoří praktická část, ve které je prostřednictvím akčního výzkumu hodnocena výuka žáků šestého ročníku základní školy a to vzhledem k motivaci. Nedílnou součástí práce je reflexe zjištěných dat, v závěru pak návrh na řešení problémů ve vyučování, které výzkum ukázal. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma thesis entitled "The role of motivation in school teaching" in its theoretical part deals with motivation, primarily with motivation in a connection with school environment. It devotes to the relation of teacher and pupil and to the pedagogical communication. The brief history of an action research is shown here and explained its principle as well. The essence of this work is the practical part, where the teaching (education) of pupils of the sixth grade of primary school is evaluated by means of an action research. Integral part of this work is a reflection of research data. In conclusion there is a proposal for solving the problems in teaching that has been shown by the research. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelství | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990015836970106986 | |