dc.contributor.advisor | Slepičková, Irena | |
dc.creator | Bláhová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T12:30:44Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T12:30:44Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21742 | |
dc.description.abstract | Abstrakt Název práce: Životní styl studentů středních škol v Mostě v souvislosti se socioekonomickým statusem jejich rodičů. Cíle práce Zjištění souvislosti mezi socioekonomickým statusem rodičů a životním stylem jejich dětí v Mostě, jinými slovy zjištění, zdali postavení rodiny v sociální stratifikaci vytváří rozdílnost životních stylů dětí z jednotlivých tříd. Metoda Explorativní metoda empirického výzkumu. Za výzkumnou techniku byla vybrána dotazníková metoda. Dotazník je nestandardizovaný. Výsledky Symbolické hranice mezi životními styly studentů středních škol v Mostě, pocházejících z rozdílných sociálních tříd, se rozplývají, nejsou přísně vymezeny. Životní styly jedinců, jejichž rodiče mají rozdílný socioekonomický status, se podobají. Klíčová slova Životní styl, socioekonomický status, rodina, vertikální stratifikace. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Abstract Title: The lifestyle of middle-school students in the city of Most, in relation to the socio- economic status of their parents. Goal: Ascertaining, in the city of Most, the connection between parents' socio-economic status and their children's lifestyle, i.e. ascertaining whether parents' position in social strata creates a difference in the lifestyles of children from individual classes. Method: Explorative method of empirical research. The research technique chosen was to utilize questionnaires. The questionnaires were not standardized. Results: The symbolic borders between lifestyles of middle-school students from various social classes in the city of Most are diffuse and not strictly defined. Individuals whose parents have differing socio-economic statuses have lifestyles which resemble each other. Keywords: Lifestyle, socio-economic status, family, vertical stratification. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Životní styl studentů středních škol v Mostě v souvislosti se socio-ekonomickým statusem jejich rodičů | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-04 | |
dc.description.department | Kinantropologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 79065 | |
dc.title.translated | Life style of middle school students in the city of Most in relation to the socio-economic status of their parents | en_US |
dc.contributor.referee | Peliš, Michal | |
dc.identifier.aleph | 001364043 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - francouzský jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - francouzský jazyk | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - francouzský jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | učitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - francouzský jazyk | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Abstrakt Název práce: Životní styl studentů středních škol v Mostě v souvislosti se socioekonomickým statusem jejich rodičů. Cíle práce Zjištění souvislosti mezi socioekonomickým statusem rodičů a životním stylem jejich dětí v Mostě, jinými slovy zjištění, zdali postavení rodiny v sociální stratifikaci vytváří rozdílnost životních stylů dětí z jednotlivých tříd. Metoda Explorativní metoda empirického výzkumu. Za výzkumnou techniku byla vybrána dotazníková metoda. Dotazník je nestandardizovaný. Výsledky Symbolické hranice mezi životními styly studentů středních škol v Mostě, pocházejících z rozdílných sociálních tříd, se rozplývají, nejsou přísně vymezeny. Životní styly jedinců, jejichž rodiče mají rozdílný socioekonomický status, se podobají. Klíčová slova Životní styl, socioekonomický status, rodina, vertikální stratifikace. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Abstract Title: The lifestyle of middle-school students in the city of Most, in relation to the socio- economic status of their parents. Goal: Ascertaining, in the city of Most, the connection between parents' socio-economic status and their children's lifestyle, i.e. ascertaining whether parents' position in social strata creates a difference in the lifestyles of children from individual classes. Method: Explorative method of empirical research. The research technique chosen was to utilize questionnaires. The questionnaires were not standardized. Results: The symbolic borders between lifestyles of middle-school students from various social classes in the city of Most are diffuse and not strictly defined. Individuals whose parents have differing socio-economic statuses have lifestyles which resemble each other. Keywords: Lifestyle, socio-economic status, family, vertical stratification. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013640430106986 | |