Zobrazit minimální záznam

Life style of middle school students in the city of Most in relation to the socio-economic status of their parents
dc.contributor.advisorSlepičková, Irena
dc.creatorBláhová, Lucie
dc.date.accessioned2017-04-19T12:30:44Z
dc.date.available2017-04-19T12:30:44Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21742
dc.description.abstractAbstrakt Název práce: Životní styl studentů středních škol v Mostě v souvislosti se socioekonomickým statusem jejich rodičů. Cíle práce Zjištění souvislosti mezi socioekonomickým statusem rodičů a životním stylem jejich dětí v Mostě, jinými slovy zjištění, zdali postavení rodiny v sociální stratifikaci vytváří rozdílnost životních stylů dětí z jednotlivých tříd. Metoda Explorativní metoda empirického výzkumu. Za výzkumnou techniku byla vybrána dotazníková metoda. Dotazník je nestandardizovaný. Výsledky Symbolické hranice mezi životními styly studentů středních škol v Mostě, pocházejících z rozdílných sociálních tříd, se rozplývají, nejsou přísně vymezeny. Životní styly jedinců, jejichž rodiče mají rozdílný socioekonomický status, se podobají. Klíčová slova Životní styl, socioekonomický status, rodina, vertikální stratifikace.cs_CZ
dc.description.abstractAbstract Title: The lifestyle of middle-school students in the city of Most, in relation to the socio- economic status of their parents. Goal: Ascertaining, in the city of Most, the connection between parents' socio-economic status and their children's lifestyle, i.e. ascertaining whether parents' position in social strata creates a difference in the lifestyles of children from individual classes. Method: Explorative method of empirical research. The research technique chosen was to utilize questionnaires. The questionnaires were not standardized. Results: The symbolic borders between lifestyles of middle-school students from various social classes in the city of Most are diffuse and not strictly defined. Individuals whose parents have differing socio-economic statuses have lifestyles which resemble each other. Keywords: Lifestyle, socio-economic status, family, vertical stratification.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleŽivotní styl studentů středních škol v Mostě v souvislosti se socio-ekonomickým statusem jejich rodičůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-04
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId79065
dc.title.translatedLife style of middle school students in the city of Most in relation to the socio-economic status of their parentsen_US
dc.contributor.refereePeliš, Michal
dc.identifier.aleph001364043
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - francouzský jazyken_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - francouzský jazyken_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAbstrakt Název práce: Životní styl studentů středních škol v Mostě v souvislosti se socioekonomickým statusem jejich rodičů. Cíle práce Zjištění souvislosti mezi socioekonomickým statusem rodičů a životním stylem jejich dětí v Mostě, jinými slovy zjištění, zdali postavení rodiny v sociální stratifikaci vytváří rozdílnost životních stylů dětí z jednotlivých tříd. Metoda Explorativní metoda empirického výzkumu. Za výzkumnou techniku byla vybrána dotazníková metoda. Dotazník je nestandardizovaný. Výsledky Symbolické hranice mezi životními styly studentů středních škol v Mostě, pocházejících z rozdílných sociálních tříd, se rozplývají, nejsou přísně vymezeny. Životní styly jedinců, jejichž rodiče mají rozdílný socioekonomický status, se podobají. Klíčová slova Životní styl, socioekonomický status, rodina, vertikální stratifikace.cs_CZ
uk.abstract.enAbstract Title: The lifestyle of middle-school students in the city of Most, in relation to the socio- economic status of their parents. Goal: Ascertaining, in the city of Most, the connection between parents' socio-economic status and their children's lifestyle, i.e. ascertaining whether parents' position in social strata creates a difference in the lifestyles of children from individual classes. Method: Explorative method of empirical research. The research technique chosen was to utilize questionnaires. The questionnaires were not standardized. Results: The symbolic borders between lifestyles of middle-school students from various social classes in the city of Most are diffuse and not strictly defined. Individuals whose parents have differing socio-economic statuses have lifestyles which resemble each other. Keywords: Lifestyle, socio-economic status, family, vertical stratification.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990013640430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV