Jihoafrická republika jako destinace cestovního ruchu
The Republic of South Africa as a tourism destination
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21895Identifikátory
SIS: 75910
Kolekce
- Kvalifikační práce [8709]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kračmar, Bronislav
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
4. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Práce je zaměřena na charakteristiku Jihoafrické republiky jako destinaci cestovního ruchu. Práce poskytuje stručný, ucelený pohled na kulturu, sociální prostředí, ekonomické charakteristiky země a především se zaměřuje na možnosti v oblasti cestovního ruchu, zhodnocení nabídky zájezdů do JAR na českém trhu a obsahuje také modelový individuální zájezd. Metody: Pozorování, popisná a SWOT analýza. Výsledky: Nabídky jednotlivých cestovních kanceláří je obtížné srovnávat jinak než cenově a počtem dnů zájezdu, ostatní parametry lze posuzovat pouze individuálně. Cenově dostupnější je individuální cestování, nicméně využití služeb cestovní kanceláře přináší turistům pohodlí. Klíčová slova: Jihoafrická republika, cestovní ruch, cestovní kanceláře, modelový zájezd, nezávislé cestování. Anotation of the thesis Title of the work: The Republic of South Africa as a tourism destination Goal of the thesis: Graduation theses is focused on South Africa as a tourist destination. Terms of providing a concise, comprehensive view of culture, social environment, economic characteristics of the country and particularly focuses on opportunities in tourism, evaluate offers tours to South Africa in the Czech market and also contains a model of individual trip. Methods: Observation, descriptive and SWOT analysis. Results:...
Práce je zaměřena na charakteristiku Jihoafrické republiky jako destinaci cestovního ruchu. Práce poskytuje stručný, ucelený pohled na kulturu, sociální prostředí, ekonomické charakteristiky země a především se zaměřuje na možnosti v oblasti cestovního ruchu, zhodnocení nabídky zájezdů do JAR na českém trhu a obsahuje také modelový individuální zájezd. Metody: Pozorování, popisná a SWOT analýza. Výsledky: Nabídky jednotlivých cestovních kanceláří je obtížné srovnávat jinak než cenově a počtem dnů zájezdu, ostatní parametry lze posuzovat pouze individuálně. Cenově dostupnější je individuální cestování, nicméně využití služeb cestovní kanceláře přináší turistům pohodlí. Klíčová slova: Jihoafrická republika, cestovní ruch, cestovní kanceláře, modelový zájezd, nezávislé cestování. Anotation of the thesis Title of the work: The Republic of South Africa as a tourism destination Goal of the thesis: Graduation theses is focused on South Africa as a tourist destination. Terms of providing a concise, comprehensive view of culture, social environment, economic characteristics of the country and particularly focuses on opportunities in tourism, evaluate offers tours to South Africa in the Czech market and also contains a model of individual trip. Methods: Observation, descriptive and SWOT analysis. Results:...