Zobrazit minimální záznam

Left - handed persons in today's society
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorKopáčová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-19T13:39:40Z
dc.date.available2017-04-19T13:39:40Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22017
dc.description.abstractPřekládaná diplomová práce Levorucí lidé v dnešní společnosti nabízí pohled do minulosti, kdy se leváctví stávalo rovnocenným partnerem praváctví. Práce se zabývá tématem leváctví a pohlíží na něj z různých úhlů pohledu. Zaměřuje se na přecvičování leváků, ale nejvíce se zajímá o leváky ve školním prostředí. Jak s nimi dnešní učitelé pracují, jaké zásady platí pro práci s levorukými dětmi. Ukazuje mnoho pomůcek, které mají dnešní levorucí lidé k dispozici. V praktické části diplomové práce se objevují konkrétní případy levorukých dětí a jejich práce. Ale také pohledy učitelů na leváky a jejich způsob učení.cs_CZ
dc.description.abstractThe submitted diploma thesis Left-handed people in current society offers the insight into the past when left-handedness was becoming an equal partner to right-handedness. The diploma thesis deals with the topic of left-handedness and regards it form various points of views. It concentrates on the changing of the left-handed people into righthandedness, but it is mainly interested in the left-handed pupils in school environment. The way in which teachers work with them, which principles and policy apply for the work with left-handed children. It shows a lot of of teaching aids, which the left-handed nowadays keep at disposal. Concrete cases of left-handed children and their work occur in the practical part of the diploma thesis. But also teachers' views on left-handed pupils and their way of learning.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleLevorucí lidé v dnešní společnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId83432
dc.title.translatedLeft - handed persons in today's societyen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph001372200
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPřekládaná diplomová práce Levorucí lidé v dnešní společnosti nabízí pohled do minulosti, kdy se leváctví stávalo rovnocenným partnerem praváctví. Práce se zabývá tématem leváctví a pohlíží na něj z různých úhlů pohledu. Zaměřuje se na přecvičování leváků, ale nejvíce se zajímá o leváky ve školním prostředí. Jak s nimi dnešní učitelé pracují, jaké zásady platí pro práci s levorukými dětmi. Ukazuje mnoho pomůcek, které mají dnešní levorucí lidé k dispozici. V praktické části diplomové práce se objevují konkrétní případy levorukých dětí a jejich práce. Ale také pohledy učitelů na leváky a jejich způsob učení.cs_CZ
uk.abstract.enThe submitted diploma thesis Left-handed people in current society offers the insight into the past when left-handedness was becoming an equal partner to right-handedness. The diploma thesis deals with the topic of left-handedness and regards it form various points of views. It concentrates on the changing of the left-handed people into righthandedness, but it is mainly interested in the left-handed pupils in school environment. The way in which teachers work with them, which principles and policy apply for the work with left-handed children. It shows a lot of of teaching aids, which the left-handed nowadays keep at disposal. Concrete cases of left-handed children and their work occur in the practical part of the diploma thesis. But also teachers' views on left-handed pupils and their way of learning.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013722000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV