Porovnání vědomostní efektivity výuky dramatickou výchovou s efektivitou výuky frontální na tématu Starých pověstí českých a moravských ve čtvrtých třídách základní školy
Comparison of the effectiveness of teaching knowledge thropugh Drama in Education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22023Identifikátory
SIS: 83430
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Marušák, Radek
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
17. 5. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce je nazvána "Porovnání vědomostní efektivity výuky dramatickou výchovou s efektivitou výuky frontální na tématu Starých pověstí českých a moravských ve čtvrtých třídách základní školy." Teoretická část je zaměřena na dramatickou výchovu, její složky a způsob kterým je vyučována. Základem praktické části byly realizace výukových jednotek, jedna byla zaměřena na dramatickou výchovu a druhá na frontální výuku. Žáci, kteří se zúčastnili těchto realizací, psali vědomostní test, týkající se výukové látky z odučených výukových jednotek.
The thesis is entitled "Comparison of the effectiveness of teaching knowledge thropugh Drama in Education with the effectiveness of frontal teaching on the Old legends Czech and Moravian fourth grades in elementary school." The theoretical part is focused on Drama in Education, its components and the method which is taught. The basis of the practical part of the teaching units, one focused on Drama in Education and one on frontal class teaching. Pupils who attended the lessons have written knowledge test regarding the content of teaching units.