dc.contributor.advisor | Opravilová, Eva | |
dc.creator | Čedíková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T13:41:39Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T13:41:39Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22025 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce mapuje přístup rodin k zájmové činnosti dětí předškolního věku vzhledem k tomu, jaký je jejich sociální status, hodnotová životní orientace a výchovný styl. Zaměřuje se na rozdíly v přístupu a podmínkách v úplných a neúplných rodinách. Na základě závěrů výzkumu poukazuje na možnosti, jak může mateřská škola rodičům nabídnout odbornou pomoc a konzultace v zájmu dětí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Diploma thesis maps the access families to cosine the activities of preschool children according to chat thein social status, value orientation and educational life style. Focuses on the differences in approach and in term sof komplete and incomplete families. Based on the findings of research points to the possitilities for kindergarten parents to offer advice and consultation in the interest of children. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Zájmová činnost předškolních dětí (s přihlédnutím k podmínkám v úplných a neúplných rodinách) | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-31 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 84403 | |
dc.title.translated | Leisure activity preschool children (taking account of conditions in full and single-parent families). | en_US |
dc.contributor.referee | Havlová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001376870 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce mapuje přístup rodin k zájmové činnosti dětí předškolního věku vzhledem k tomu, jaký je jejich sociální status, hodnotová životní orientace a výchovný styl. Zaměřuje se na rozdíly v přístupu a podmínkách v úplných a neúplných rodinách. Na základě závěrů výzkumu poukazuje na možnosti, jak může mateřská škola rodičům nabídnout odbornou pomoc a konzultace v zájmu dětí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Diploma thesis maps the access families to cosine the activities of preschool children according to chat thein social status, value orientation and educational life style. Focuses on the differences in approach and in term sof komplete and incomplete families. Based on the findings of research points to the possitilities for kindergarten parents to offer advice and consultation in the interest of children. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013768700106986 | |