Zobrazit minimální záznam

Cooperation nursery school with a family from the perspective of parent and teacher to the public
dc.contributor.advisorKropáčková, Jana
dc.creatorJiříková, Eva
dc.date.accessioned2017-04-19T13:41:55Z
dc.date.available2017-04-19T13:41:55Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22026
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje vztahu rodiny a mateřské školy. Sleduje legislativní zakotvení vztahu školy a rodiny. Zabývá se sociálně-historickým a ekonomickým motivem spolupráce. Všímá si role rodiny, socializačního procesu dítěte a role učitelky. Popisuje významnost komunikace jako prostředku socializačního procesu, který pozitivně ovlivňuje klima třídy a mateřské školy. Důraz je kladem na formy komunikace učitelky a rodiny v rámci pedagogického působení. Dotýká se různého filosofického pojetí předškolního vzdělávání v rámci vzdělávacích programů, a tím různému pohledu na partnerství rodiny a instituce. Důraz je kladem na spolupráci mateřské školy a rodiny ve waldorfské pedagogice. Druhá část práce pojednává o výzkumu, který se věnuje pojetí spolupráce a vzájemné formy komunikace ze strany rodiče i pedagoga, a jaký má vliv na vztah rodina a škola.cs_CZ
dc.description.abstractThe Diploma thesis deals with the relationship of the family and nursery schools. Monitor legislation as regards schools and families. It deals with socio-historical end economic cooperation motif. Notes the role of the family, child socialization process and the role of teacher. Describes the importance of communication as a mean of socialization process which positively affects the climate of school and nursery classroom. Emphasis on forms of communication between teachers and families in the educational activity. Touches on various philosophical concept of pre-school education within the curriculum, and thus differrent view of family partnerships and institutions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSpolupráce mateřské školy s rodinou z pohledu rodičovské a učitelské veřejnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-18
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId79709
dc.title.translatedCooperation nursery school with a family from the perspective of parent and teacher to the publicen_US
dc.contributor.refereeHavlová, Jana
dc.identifier.aleph001200690
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se věnuje vztahu rodiny a mateřské školy. Sleduje legislativní zakotvení vztahu školy a rodiny. Zabývá se sociálně-historickým a ekonomickým motivem spolupráce. Všímá si role rodiny, socializačního procesu dítěte a role učitelky. Popisuje významnost komunikace jako prostředku socializačního procesu, který pozitivně ovlivňuje klima třídy a mateřské školy. Důraz je kladem na formy komunikace učitelky a rodiny v rámci pedagogického působení. Dotýká se různého filosofického pojetí předškolního vzdělávání v rámci vzdělávacích programů, a tím různému pohledu na partnerství rodiny a instituce. Důraz je kladem na spolupráci mateřské školy a rodiny ve waldorfské pedagogice. Druhá část práce pojednává o výzkumu, který se věnuje pojetí spolupráce a vzájemné formy komunikace ze strany rodiče i pedagoga, a jaký má vliv na vztah rodina a škola.cs_CZ
uk.abstract.enThe Diploma thesis deals with the relationship of the family and nursery schools. Monitor legislation as regards schools and families. It deals with socio-historical end economic cooperation motif. Notes the role of the family, child socialization process and the role of teacher. Describes the importance of communication as a mean of socialization process which positively affects the climate of school and nursery classroom. Emphasis on forms of communication between teachers and families in the educational activity. Touches on various philosophical concept of pre-school education within the curriculum, and thus differrent view of family partnerships and institutions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012006900106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV