Zobrazit minimální záznam

5 th and 8 th grade student's awareness of socially undes irable phenomena
dc.contributor.advisorHubertová, Lucie
dc.creatorKačabová, Alžběta
dc.date.accessioned2017-04-19T13:50:09Z
dc.date.available2017-04-19T13:50:09Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22060
dc.description.abstractPráce se zabývá primární prevenci. Konkrétně popisuje dělení, cíle a organizační strukturu primární prevence v ČR. Práce se konkrétně věnuje primární prevenci sociálně nežádoucích jevů na ZŠ na Praze 12, kde je realizována o.s. Proxima Sociale. Cílem bylo zjistit, jak jsou žáci v 5. a 8.třídách informováni z hlediska této oblasti. Na základě výzkumu je patrné, že je velký posun mezi třídami z hlediska informovanosti a orientaci v pojmech. Žáci 8.tříd si mnohem lépe dovedou pojem spojit s daným obsahem. Na informovanost žáků má vliv více faktorů, mezi hlavní patří rodiče, sdělovací prostředky (televize) a právě školní primární prevence sociálně nežádoucích jevů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe work deals with primary prevention. It describes specifically the division, goals and organizational structure of primary prevention in the Czech Republic. Work is specifically dedicated to primary prevention of socially undesirable phenomena at the elementary schools in Prague 12, which is realized by the foundation Proxima Sociale. The aim was to identify the foreknowledge with regard to the area of 5th and 8th grade students. On the basis of research it shows that there is a lag between classes in terms of awareness and orientation in terms. 8th grade students аre able to associate the concept with the content much better. The students' awareness is influenced by several factors, the main includes parents, the media (television) and the school primary prevention of socially undesirable phenomena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleJaké mají povědomí žáci vybraných základních škol na Praze 12 v 5. a 8. třídách o soc. nežádoucích jevech?cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-08
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId81796
dc.title.translated5 th and 8 th grade student's awareness of socially undes irable phenomenaen_US
dc.contributor.refereeKlimešová, Anna
dc.identifier.aleph001230528
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá primární prevenci. Konkrétně popisuje dělení, cíle a organizační strukturu primární prevence v ČR. Práce se konkrétně věnuje primární prevenci sociálně nežádoucích jevů na ZŠ na Praze 12, kde je realizována o.s. Proxima Sociale. Cílem bylo zjistit, jak jsou žáci v 5. a 8.třídách informováni z hlediska této oblasti. Na základě výzkumu je patrné, že je velký posun mezi třídami z hlediska informovanosti a orientaci v pojmech. Žáci 8.tříd si mnohem lépe dovedou pojem spojit s daným obsahem. Na informovanost žáků má vliv více faktorů, mezi hlavní patří rodiče, sdělovací prostředky (televize) a právě školní primární prevence sociálně nežádoucích jevů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe work deals with primary prevention. It describes specifically the division, goals and organizational structure of primary prevention in the Czech Republic. Work is specifically dedicated to primary prevention of socially undesirable phenomena at the elementary schools in Prague 12, which is realized by the foundation Proxima Sociale. The aim was to identify the foreknowledge with regard to the area of 5th and 8th grade students. On the basis of research it shows that there is a lag between classes in terms of awareness and orientation in terms. 8th grade students аre able to associate the concept with the content much better. The students' awareness is influenced by several factors, the main includes parents, the media (television) and the school primary prevention of socially undesirable phenomena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990012305280106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV