Zobrazit minimální záznam

Corporate identity and Image of L'Oréal
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorStránská, Andrea
dc.date.accessioned2017-04-19T19:10:54Z
dc.date.available2017-04-19T19:10:54Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/23083
dc.description.abstract4 Název práce: Firemní identita a image společnosti L'Oréal. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá současnou image společnosti L'Oréal. Cílem je definovat jednotlivé složky firemní identity, které ovlivňují její image a provést výzkum na dané téma. Tento výzkum byl proveden na základě vyplnění dotazníků a doplněn rozhovorem s CRM manažerem značky Biotherm. Výsledky této práce mohou pomoci k pochopení důležitosti identity a image pro obchodní činnost každé firmy. Dobrá image totiž může významně ovlivňovat spotřebitelské chování zákazníků. Společnost L'Oréal je v mé práci prezentována jako příklad úspěšné společnosti, která svůj úspěch postavila nejen na inovacích, vědě a neustálém výzkumu, ale také na vstřícném přístupu ke studentům a absolventům, který je v českém prostředí často opomíjen. Title: Corporate identity and image of L'Oréal. Resume: This thesis presents the current image of L'Oréal, the world's biggest cosmetics company. The aim of this study was to define particular components of the company's corporate identity, which influence its image. A questionnaire was designed that was used to collect information regarding the relevant theme accompanied by interview with CRM manager of Biotherm. The results of this thesis can generally help gain a better understanding of corporate identity and image...cs_CZ
dc.description.abstract4 Název práce: Firemní identita a image společnosti L'Oréal. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá současnou image společnosti L'Oréal. Cílem je definovat jednotlivé složky firemní identity, které ovlivňují její image a provést výzkum na dané téma. Tento výzkum byl proveden na základě vyplnění dotazníků a doplněn rozhovorem s CRM manažerem značky Biotherm. Výsledky této práce mohou pomoci k pochopení důležitosti identity a image pro obchodní činnost každé firmy. Dobrá image totiž může významně ovlivňovat spotřebitelské chování zákazníků. Společnost L'Oréal je v mé práci prezentována jako příklad úspěšné společnosti, která svůj úspěch postavila nejen na inovacích, vědě a neustálém výzkumu, ale také na vstřícném přístupu ke studentům a absolventům, který je v českém prostředí často opomíjen. Title: Corporate identity and image of L'Oréal. Resume: This thesis presents the current image of L'Oréal, the world's biggest cosmetics company. The aim of this study was to define particular components of the company's corporate identity, which influence its image. A questionnaire was designed that was used to collect information regarding the relevant theme accompanied by interview with CRM manager of Biotherm. The results of this thesis can generally help gain a better understanding of corporate identity and image...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleFiremní identita a Image značky L'Oréalcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-21
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId60277
dc.title.translatedCorporate identity and Image of L'Oréalen_US
dc.contributor.refereeNavrátilová, Miroslava
dc.identifier.aleph001184013
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs4 Název práce: Firemní identita a image společnosti L'Oréal. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá současnou image společnosti L'Oréal. Cílem je definovat jednotlivé složky firemní identity, které ovlivňují její image a provést výzkum na dané téma. Tento výzkum byl proveden na základě vyplnění dotazníků a doplněn rozhovorem s CRM manažerem značky Biotherm. Výsledky této práce mohou pomoci k pochopení důležitosti identity a image pro obchodní činnost každé firmy. Dobrá image totiž může významně ovlivňovat spotřebitelské chování zákazníků. Společnost L'Oréal je v mé práci prezentována jako příklad úspěšné společnosti, která svůj úspěch postavila nejen na inovacích, vědě a neustálém výzkumu, ale také na vstřícném přístupu ke studentům a absolventům, který je v českém prostředí často opomíjen. Title: Corporate identity and image of L'Oréal. Resume: This thesis presents the current image of L'Oréal, the world's biggest cosmetics company. The aim of this study was to define particular components of the company's corporate identity, which influence its image. A questionnaire was designed that was used to collect information regarding the relevant theme accompanied by interview with CRM manager of Biotherm. The results of this thesis can generally help gain a better understanding of corporate identity and image...cs_CZ
uk.abstract.en4 Název práce: Firemní identita a image společnosti L'Oréal. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá současnou image společnosti L'Oréal. Cílem je definovat jednotlivé složky firemní identity, které ovlivňují její image a provést výzkum na dané téma. Tento výzkum byl proveden na základě vyplnění dotazníků a doplněn rozhovorem s CRM manažerem značky Biotherm. Výsledky této práce mohou pomoci k pochopení důležitosti identity a image pro obchodní činnost každé firmy. Dobrá image totiž může významně ovlivňovat spotřebitelské chování zákazníků. Společnost L'Oréal je v mé práci prezentována jako příklad úspěšné společnosti, která svůj úspěch postavila nejen na inovacích, vědě a neustálém výzkumu, ale také na vstřícném přístupu ke studentům a absolventům, který je v českém prostředí často opomíjen. Title: Corporate identity and image of L'Oréal. Resume: This thesis presents the current image of L'Oréal, the world's biggest cosmetics company. The aim of this study was to define particular components of the company's corporate identity, which influence its image. A questionnaire was designed that was used to collect information regarding the relevant theme accompanied by interview with CRM manager of Biotherm. The results of this thesis can generally help gain a better understanding of corporate identity and image...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990011840130106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV