Zobrazit minimální záznam

Consumer behaviour on the market for sports goods
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorBláhová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-19T19:22:43Z
dc.date.available2017-04-19T19:22:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/23131
dc.description.abstractAnotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování. Hlavním cílem práce je prozkoumat chování českého spotřebitele na trhu sportovních výrobků pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část vymezuje základní pojmy - marketing, nákupní chování a segmentaci trhu. Další části jsou věnovány samotnému výzkumu, který byl proveden metodou písemného dotazování na vzorku 305 respondentů. Výsledky výzkumu jsou zaznamenány do grafů a vyplývající informace shrnuty v závěru. Klíčová slova: nákupní chování, dotazník, segmentace trhucs_CZ
dc.description.abstractAnnotation: This thesis deals with the subject of consumer behaviour. The main objective of the work is to analyze the behaviour of the Czech consumers on the market for sports goods based on my own research. The first part, theoretical one, defines the basic terms - marketing, consumer behaviour and market segmentation. The other chapters are focused on the research itself. The survey has been based on information from 305 informants written samples. The results of the research are shown in the graphs and the main points are finally summarizes in the conclusion Keywords: consumer behaviour, questionnare, market segmentation.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleChování spotřebitele na trhu sportovních výrobkůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-09-23
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId60545
dc.title.translatedConsumer behaviour on the market for sports goodsen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001199040
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAnotace: Tato diplomová práce se zabývá tématem nákupního chování. Hlavním cílem práce je prozkoumat chování českého spotřebitele na trhu sportovních výrobků pomocí vlastního výzkumu. První, teoretická část vymezuje základní pojmy - marketing, nákupní chování a segmentaci trhu. Další části jsou věnovány samotnému výzkumu, který byl proveden metodou písemného dotazování na vzorku 305 respondentů. Výsledky výzkumu jsou zaznamenány do grafů a vyplývající informace shrnuty v závěru. Klíčová slova: nákupní chování, dotazník, segmentace trhucs_CZ
uk.abstract.enAnnotation: This thesis deals with the subject of consumer behaviour. The main objective of the work is to analyze the behaviour of the Czech consumers on the market for sports goods based on my own research. The first part, theoretical one, defines the basic terms - marketing, consumer behaviour and market segmentation. The other chapters are focused on the research itself. The survey has been based on information from 305 informants written samples. The results of the research are shown in the graphs and the main points are finally summarizes in the conclusion Keywords: consumer behaviour, questionnare, market segmentation.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990011990400106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV