Zobrazit minimální záznam

Marketing and its position in modern economy
dc.contributor.advisorTomažič, Ivan
dc.creatorKrupička, Roman
dc.date.accessioned2017-04-19T20:59:43Z
dc.date.available2017-04-19T20:59:43Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/23484
dc.description.abstractShrnutí V první části této diplomové práce se autor snaží vhodně definovat marketing v jeho aktuálním pojetí, popsat marketingové trendy z historického i současného hlediska a zmapovat marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Důraz je přitom kladen na provázanost těchto aktivit s jejich možnými ekonomickými důsledky, odhalení těchto důsledků a jejich zmapování na třech úrovních - na úrovni podniku, regionu a v mezinárodním měřítku. V rámci práce jsou na každé z uvedených úrovní vyhodnocovány všechny možné aspekty marketingového mixu, přičemž si autor klade za cíl zmapovat jednotlivé marketingové aktivity, které mohou mít potenciální dopad na ekonomiku podniku, regionu, či v globálním měřítku a to jak v pozitivním, tak i negativním smyslu. Cílem přitom není vytvořit kompletní seznam, ale spíše označit a vyhodnotit ty činnosti a marketingové aktivity, u kterých jsou jejich ekonomické dopady nejvíce zřetelné. Jedním z významných rysů poslední doby, kterými se práce zabývá, je také rozvoj Internetu jako média pro komunikaci, propagační a organizační činnost, jeho význam pro oblast marketingu (a obráceně význam marketingu v rozvoji Internetu) a dopady jeho využití v různých oborech marketingových aktivit. Práce rovněž mapuje vývoj globální ekonomiky a její současné trendy a zároveň se snaží analyzovat...cs_CZ
dc.description.abstractEnglish Title & Summary Marketing And Its Role In Current Economy In initial part of this diploma work, its author tries to define marketing in its actual meaning, to desribe marketing trends from the historical and contemporary view and to analyze marketing activities in relation to marketing mix. He emphasises the boundary of these activities to their economical consequences, revealing these consequences and their analysis on theree levels - single bussines, regionaly and in scale of international economy. This work evaluates all ascpect of marketign mix on each level, aimed to map single marketing activities, which can have potentional influence for the economic of a bussines, in region or in the global scale, whether in a good or a bad way. However, target here is not to make some complete list of them, but to mark and analyse the actions and marketing activities, which bring the most noticable economical consequences. One of the most significant features of the modern age mentioned in this work is also expansion of the Internet as the communication, propagation and organisation tool, its role in marketing activities (and in oposite a role of marketing activities in the Internet expansion) and consequences of its use in various branches of marketing activities. This work also describes the evolution of...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.titleMarketing a jeho postavení v současné ekonomicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-30
dc.description.departmentDepartment of National Economyen_US
dc.description.departmentKatedra národního hospodářstvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId74592
dc.title.translatedMarketing and its position in modern economyen_US
dc.contributor.refereeHraba, Zdeněk
dc.identifier.aleph001199436
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Katedra národního hospodářstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Department of National Economyen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csShrnutí V první části této diplomové práce se autor snaží vhodně definovat marketing v jeho aktuálním pojetí, popsat marketingové trendy z historického i současného hlediska a zmapovat marketingové aktivity v rámci marketingového mixu. Důraz je přitom kladen na provázanost těchto aktivit s jejich možnými ekonomickými důsledky, odhalení těchto důsledků a jejich zmapování na třech úrovních - na úrovni podniku, regionu a v mezinárodním měřítku. V rámci práce jsou na každé z uvedených úrovní vyhodnocovány všechny možné aspekty marketingového mixu, přičemž si autor klade za cíl zmapovat jednotlivé marketingové aktivity, které mohou mít potenciální dopad na ekonomiku podniku, regionu, či v globálním měřítku a to jak v pozitivním, tak i negativním smyslu. Cílem přitom není vytvořit kompletní seznam, ale spíše označit a vyhodnotit ty činnosti a marketingové aktivity, u kterých jsou jejich ekonomické dopady nejvíce zřetelné. Jedním z významných rysů poslední doby, kterými se práce zabývá, je také rozvoj Internetu jako média pro komunikaci, propagační a organizační činnost, jeho význam pro oblast marketingu (a obráceně význam marketingu v rozvoji Internetu) a dopady jeho využití v různých oborech marketingových aktivit. Práce rovněž mapuje vývoj globální ekonomiky a její současné trendy a zároveň se snaží analyzovat...cs_CZ
uk.abstract.enEnglish Title & Summary Marketing And Its Role In Current Economy In initial part of this diploma work, its author tries to define marketing in its actual meaning, to desribe marketing trends from the historical and contemporary view and to analyze marketing activities in relation to marketing mix. He emphasises the boundary of these activities to their economical consequences, revealing these consequences and their analysis on theree levels - single bussines, regionaly and in scale of international economy. This work evaluates all ascpect of marketign mix on each level, aimed to map single marketing activities, which can have potentional influence for the economic of a bussines, in region or in the global scale, whether in a good or a bad way. However, target here is not to make some complete list of them, but to mark and analyse the actions and marketing activities, which bring the most noticable economical consequences. One of the most significant features of the modern age mentioned in this work is also expansion of the Internet as the communication, propagation and organisation tool, its role in marketing activities (and in oposite a role of marketing activities in the Internet expansion) and consequences of its use in various branches of marketing activities. This work also describes the evolution of...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Katedra národního hospodářstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990011994360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV