Zobrazit minimální záznam

Internet pharmacies
dc.contributor.advisorKotlářová, Jana
dc.creatorHynková, Eliška
dc.date.accessioned2017-04-20T01:46:41Z
dc.date.available2017-04-20T01:46:41Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/24217
dc.description.abstract82 8. Abstrakt ABSTRAKT INTERNETOVÉ LÉKÁRNY Autor: Hynková Eliška Vedoucí diplomové práce: RNDr. Jana Kotlářová, Ph.D. Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova v Praze, Česká republika Úvod: Žijeme ve světě informačních technologií, které nám umožňují také nakupování zboží pomocí internetu nebo mobilního telefonu. Tento způsob je lidmi stále více využívám a velmi žádán hlavně z důvodu pohodlí nebo nedostatku času. Cíl práce: Zpracovat souhrnný přehled požadavků (legislativních, provozních, počítačových včetně programových) na založení internetové lékárny. Analyzovat jednotlivé faktory ovlivňující internetový prodej zboží s konkretizací na e-lékárny. Diskutovat výhody a nevýhody tohoto prodeje. Vyhodnotit skutečnou reakci e-shopů na potenciální poptávku produktu. Provést průzkum vybraných e-shopů na základě zvolených kritérií. Metodika: Práce s internetovou realitou, včetně dokumentace a realizace konkrétních ukázek z internetové lékárny www.kapkazdravi.cz. Konzultace s odborníky z terénu a využití vlastních zkušeností s prací v e-lékárně. Vybrání produktu, jehož prodej přes internet má určité omezení a zhodnocení reakce e-shopů na zaslaný dotaz. Porovnání internetových obchodů se zaměřením na první dojem, obchodní podmínky, vyhledávání přípravků a akce...cs_CZ
dc.description.abstract84 SUMMARY INTERNET PHARMACIES Author: Hynková Eliška Tutor: RNDr. Jana Kotlářová, Ph.D. Dept. of Social and Clinical Pharmacy, Faculty of Pharmacy in Hradec Kralove, Charles University in Prague,Czech Republic Background: We are living in the world of technologies enabling us shopping goods using internet or mobile phone. This way becomes more and more popular and asked with people because of its comfortable and fast use. Aim of study: Process total summery of requirements (legislative, operational, computerized including software) to set up internet pharmacies. Analyse e-pharmacie's individual factors influencing web-based sale. Discuss advantages and disadvantages of this sale. Analyse e-shop's real reaction to potencial product demand. Make sales-research of chosen e-shops based on specific selections. Methods: Working with internet reality, including documentation and realization of concrete samples in www.kapkazdravi.cz. Discussing with experts and using own work experiences in e-pharmacie. To select a product that is limited in internet sale and after that analyse e-shop's reaction. Comparing e-shops firt impression, business conditions, searching for goods and sales for customers. Results: Before starting a new e-pharmacie it is neccessary to know about legislature relating to beginning and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.titleInternetové lékárnycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-01
dc.description.departmentDepartment of Social and Clinical Pharmacyen_US
dc.description.departmentKatedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
dc.description.facultyFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
dc.identifier.repId68041
dc.title.translatedInternet pharmaciesen_US
dc.contributor.refereeKostřiba, Jan
dc.identifier.aleph001381697
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFarmaciecs_CZ
thesis.degree.disciplinePharmacyen_US
thesis.degree.programFarmaciecs_CZ
thesis.degree.programPharmacyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFarmaceutická fakulta v Hradci Králové::Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Pharmacy in Hradec Králové::Department of Social and Clinical Pharmacyen_US
uk.faculty-name.csFarmaceutická fakulta v Hradci Královécs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Pharmacy in Hradec Královéen_US
uk.faculty-abbr.csFaFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-discipline.enPharmacyen_US
uk.degree-program.csFarmaciecs_CZ
uk.degree-program.enPharmacyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs82 8. Abstrakt ABSTRAKT INTERNETOVÉ LÉKÁRNY Autor: Hynková Eliška Vedoucí diplomové práce: RNDr. Jana Kotlářová, Ph.D. Katedra sociální a klinické farmacie, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Univerzita Karlova v Praze, Česká republika Úvod: Žijeme ve světě informačních technologií, které nám umožňují také nakupování zboží pomocí internetu nebo mobilního telefonu. Tento způsob je lidmi stále více využívám a velmi žádán hlavně z důvodu pohodlí nebo nedostatku času. Cíl práce: Zpracovat souhrnný přehled požadavků (legislativních, provozních, počítačových včetně programových) na založení internetové lékárny. Analyzovat jednotlivé faktory ovlivňující internetový prodej zboží s konkretizací na e-lékárny. Diskutovat výhody a nevýhody tohoto prodeje. Vyhodnotit skutečnou reakci e-shopů na potenciální poptávku produktu. Provést průzkum vybraných e-shopů na základě zvolených kritérií. Metodika: Práce s internetovou realitou, včetně dokumentace a realizace konkrétních ukázek z internetové lékárny www.kapkazdravi.cz. Konzultace s odborníky z terénu a využití vlastních zkušeností s prací v e-lékárně. Vybrání produktu, jehož prodej přes internet má určité omezení a zhodnocení reakce e-shopů na zaslaný dotaz. Porovnání internetových obchodů se zaměřením na první dojem, obchodní podmínky, vyhledávání přípravků a akce...cs_CZ
uk.abstract.en84 SUMMARY INTERNET PHARMACIES Author: Hynková Eliška Tutor: RNDr. Jana Kotlářová, Ph.D. Dept. of Social and Clinical Pharmacy, Faculty of Pharmacy in Hradec Kralove, Charles University in Prague,Czech Republic Background: We are living in the world of technologies enabling us shopping goods using internet or mobile phone. This way becomes more and more popular and asked with people because of its comfortable and fast use. Aim of study: Process total summery of requirements (legislative, operational, computerized including software) to set up internet pharmacies. Analyse e-pharmacie's individual factors influencing web-based sale. Discuss advantages and disadvantages of this sale. Analyse e-shop's real reaction to potencial product demand. Make sales-research of chosen e-shops based on specific selections. Methods: Working with internet reality, including documentation and realization of concrete samples in www.kapkazdravi.cz. Discussing with experts and using own work experiences in e-pharmacie. To select a product that is limited in internet sale and after that analyse e-shop's reaction. Comparing e-shops firt impression, business conditions, searching for goods and sales for customers. Results: Before starting a new e-pharmacie it is neccessary to know about legislature relating to beginning and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placeHradec Královécs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Katedra sociální a klinické farmaciecs_CZ
dc.identifier.lisID990013816970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV