Zobrazit minimální záznam

The Reveald: Non-radio reality show of Czech Radio
dc.contributor.advisorMaršík, Josef
dc.creatorPivodová, Kristýna
dc.date.accessioned2017-04-20T08:17:39Z
dc.date.available2017-04-20T08:17:39Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25473
dc.description.abstractDiplomová práce mapuje vliv technologického vývoje, zejména pak digitalizace, na změny způsobů práce v prostředí rozhlasového vysílání. Klíčovým termínem je multimedializace, nová media, interaktivita a individualizace mediálních obsahů . Tento postup je demonstrován na příkladu reality show Českého rozhlasu, která probíhala od 7. listopadu 2005 do 15. ledna 2006 a později byla obnovena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis surveys the influence of technological development, digitisation in particular, on changing of working methods in radio broadcast. The key terms are multimédia, new media, interactivity und individualization of media content. This progress is demonstrated by example of Czech Radio reality show which took place in from November 7th, 2005, till January 15th, 2006, and was relaunched later. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleOdhalení: Nerozhlasová reality show Českého rozhlasucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-06-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId72643
dc.title.translatedThe Reveald: Non-radio reality show of Czech Radioen_US
dc.contributor.refereeReifová, Irena
dc.identifier.aleph001132049
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce mapuje vliv technologického vývoje, zejména pak digitalizace, na změny způsobů práce v prostředí rozhlasového vysílání. Klíčovým termínem je multimedializace, nová media, interaktivita a individualizace mediálních obsahů . Tento postup je demonstrován na příkladu reality show Českého rozhlasu, která probíhala od 7. listopadu 2005 do 15. ledna 2006 a později byla obnovena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis surveys the influence of technological development, digitisation in particular, on changing of working methods in radio broadcast. The key terms are multimédia, new media, interactivity und individualization of media content. This progress is demonstrated by example of Czech Radio reality show which took place in from November 7th, 2005, till January 15th, 2006, and was relaunched later. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990011320490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV