Zobrazit minimální záznam

Problems of teaching texts in pedagogy at secondary school of education
dc.contributor.advisorVališová, Alena
dc.creatorDřímalová, Iveta
dc.date.accessioned2017-04-20T08:21:58Z
dc.date.available2017-04-20T08:21:58Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25491
dc.description.abstractCílem diplomové práce Ivety Dřímalové nazvané Problematika učebních textů z pedagogiky na střední pedagogické škole je zmapování současné situace v oblasti učebních textů a učebnic z věd o výchově a vzdělávání. 1.kapitola vyzdvihuje důležitost výuky předmětu pedagogika na střední pedagogické škole a řadí tento předmět do školského systému. Z didaktického hlediska je nahlíženo na obsah předmětu a jeho realizaci ve výuce. Pozornost je zaměřena na výběr učebních textů z pedagogiky na střední pedagogické škole a jejich specifika. Tématu vzdělávacích cílů je věnována kapitola 2. Dále je v této kapitole pojednáno o základních školských dokumentech a didaktické analýze učebních textů. 3. kapitola shrnuje zjištěné poznatky a analyzuje je.cs_CZ
dc.description.abstractThe purpose of the thesis of the author Iveta Dřímalová titled Problems of teaching texts of pedagogy at secondary school of education is find out the current situation in the range of teaching texts and textbooks of education. Chapter One stresses the importance of teaching of pedagogy at secondary school of education and classifies this subject as a part of school system. The content of this subject and its realization in teaching is discussed from the didactic point of view. The attention is directed to the choice of teaching texts of pedagogy at secondary school of education and their specific aspects. Chapter Two deals with educational objectives. Further, this chapter deals with fundamental school documents and the didactic analysis of teaching texts. Chapter Three summarizes findings and analyzes them.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleProblematika učebních textů z pedagogiky na střední pedagogické školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-27
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId82269
dc.title.translatedProblems of teaching texts in pedagogy at secondary school of educationen_US
dc.contributor.refereeTvrzová, Ivana
dc.identifier.aleph001229578
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogikycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce Ivety Dřímalové nazvané Problematika učebních textů z pedagogiky na střední pedagogické škole je zmapování současné situace v oblasti učebních textů a učebnic z věd o výchově a vzdělávání. 1.kapitola vyzdvihuje důležitost výuky předmětu pedagogika na střední pedagogické škole a řadí tento předmět do školského systému. Z didaktického hlediska je nahlíženo na obsah předmětu a jeho realizaci ve výuce. Pozornost je zaměřena na výběr učebních textů z pedagogiky na střední pedagogické škole a jejich specifika. Tématu vzdělávacích cílů je věnována kapitola 2. Dále je v této kapitole pojednáno o základních školských dokumentech a didaktické analýze učebních textů. 3. kapitola shrnuje zjištěné poznatky a analyzuje je.cs_CZ
uk.abstract.enThe purpose of the thesis of the author Iveta Dřímalová titled Problems of teaching texts of pedagogy at secondary school of education is find out the current situation in the range of teaching texts and textbooks of education. Chapter One stresses the importance of teaching of pedagogy at secondary school of education and classifies this subject as a part of school system. The content of this subject and its realization in teaching is discussed from the didactic point of view. The attention is directed to the choice of teaching texts of pedagogy at secondary school of education and their specific aspects. Chapter Two deals with educational objectives. Further, this chapter deals with fundamental school documents and the didactic analysis of teaching texts. Chapter Three summarizes findings and analyzes them.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012295780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV