dc.contributor.advisor | Svobodová, Irena | |
dc.creator | Hančová, Marta | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T09:33:10Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T09:33:10Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/2632 | |
dc.description.abstract | Využití pohybových her v přírodě jako součásti ozdravného programu. Pomocí dotazníku a osobního rozhovoru zjišťuji, jak jsou v praxi mateřských škol využívány Pohybové hry v přírodě, dále pak zda mají mateřské školy vypracován svůj ozdravný program a skrze jaké složky jej naplňují. Mé očekávání se potvrzuje, neboť se ukazuje, že většina mateřských škol svůj ozdravný program nemá, přesto však jednotlivé složky, jako je dodržování pitného režimu, pravidelný pobyt venku, preventivní cviky pro správné držení těla relaxační cvičení apod., do svého každodenního programu zařazují. Pohybové hry v přírodě Jsou dle možností využívány, ne však přímo v souvislosti s ozdravným programem. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Využití pohybových her v přírodě jako součásti ozdravného programu. Pomocí dotazníku a osobního rozhovoru zjišťuji, jak jsou v praxi mateřských škol využívány Pohybové hry v přírodě, dále pak zda mají mateřské školy vypracován svůj ozdravný program a skrze jaké složky jej naplňují. Mé očekávání se potvrzuje, neboť se ukazuje, že většina mateřských škol svůj ozdravný program nemá, přesto však jednotlivé složky, jako je dodržování pitného režimu, pravidelný pobyt venku, preventivní cviky pro správné držení těla relaxační cvičení apod., do svého každodenního programu zařazují. Pohybové hry v přírodě Jsou dle možností využívány, ne však přímo v souvislosti s ozdravným programem. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Pohybové hry v přírodě předškolních dětí | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-23 | |
dc.description.department | Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20451 | |
dc.title.translated | Movement Games in the Countryside for Pre-School Children | en_US |
dc.contributor.referee | Přibyl, Ivan | |
dc.identifier.aleph | 000395510 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Využití pohybových her v přírodě jako součásti ozdravného programu. Pomocí dotazníku a osobního rozhovoru zjišťuji, jak jsou v praxi mateřských škol využívány Pohybové hry v přírodě, dále pak zda mají mateřské školy vypracován svůj ozdravný program a skrze jaké složky jej naplňují. Mé očekávání se potvrzuje, neboť se ukazuje, že většina mateřských škol svůj ozdravný program nemá, přesto však jednotlivé složky, jako je dodržování pitného režimu, pravidelný pobyt venku, preventivní cviky pro správné držení těla relaxační cvičení apod., do svého každodenního programu zařazují. Pohybové hry v přírodě Jsou dle možností využívány, ne však přímo v souvislosti s ozdravným programem. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Využití pohybových her v přírodě jako součásti ozdravného programu. Pomocí dotazníku a osobního rozhovoru zjišťuji, jak jsou v praxi mateřských škol využívány Pohybové hry v přírodě, dále pak zda mají mateřské školy vypracován svůj ozdravný program a skrze jaké složky jej naplňují. Mé očekávání se potvrzuje, neboť se ukazuje, že většina mateřských škol svůj ozdravný program nemá, přesto však jednotlivé složky, jako je dodržování pitného režimu, pravidelný pobyt venku, preventivní cviky pro správné držení těla relaxační cvičení apod., do svého každodenního programu zařazují. Pohybové hry v přírodě Jsou dle možností využívány, ne však přímo v souvislosti s ozdravným programem. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990003955100106986 | |