Zobrazit minimální záznam

The Atmosphere of the Classroom
dc.contributor.advisorLinková, Marie
dc.creatorTymyková, Dagmar
dc.date.accessioned2017-03-17T09:34:19Z
dc.date.available2017-03-17T09:34:19Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2638
dc.description.abstractTeoretická část se vztahuje k objasnění některých metod, strategií a pojmů pedagogicko-psychologické diagnostiky. Její součástí je zaměření se na osobnost žáka, jeho sociální role, které vznikají v rámci školy a třídy, školní prostředí, klima školní třídy a faktory, které vývoj školního klimatu ovlivňují. Výzkumná část je zaměřena na sledování vývoje sociálních vztahů v dané sociální skupině, sociálních vztahů mezi jednotlivými žáky, jejich sociální role a pozice a vnímání sociálního klimatu třídy. Výzkum je šetřen v rozmezí dvou let - třetí a čtvrtá třída základní školy. Klíčová slova: Osobnost žáka Sociální role Sociální pozice Sociální skupina Školní třída Klima školní třídy < Školní prostředí Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe theoretical part of this diploma work relates to the explanation of some methods, strategies and conceptions of pedagogical-psychological diagnostics. The focus on pupil's personality, his social roles that arise inside the class and school, the school and class atmosphere and factors that affect the development of the school atmosphere, is a part of this work as well. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKlima školní třídycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-19
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20501
dc.title.translatedThe Atmosphere of the Classroomen_US
dc.contributor.refereeKalbáčová, Jaroslava
dc.identifier.aleph000395645
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTeoretická část se vztahuje k objasnění některých metod, strategií a pojmů pedagogicko-psychologické diagnostiky. Její součástí je zaměření se na osobnost žáka, jeho sociální role, které vznikají v rámci školy a třídy, školní prostředí, klima školní třídy a faktory, které vývoj školního klimatu ovlivňují. Výzkumná část je zaměřena na sledování vývoje sociálních vztahů v dané sociální skupině, sociálních vztahů mezi jednotlivými žáky, jejich sociální role a pozice a vnímání sociálního klimatu třídy. Výzkum je šetřen v rozmezí dvou let - třetí a čtvrtá třída základní školy. Klíčová slova: Osobnost žáka Sociální role Sociální pozice Sociální skupina Školní třída Klima školní třídy < Školní prostředí Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe theoretical part of this diploma work relates to the explanation of some methods, strategies and conceptions of pedagogical-psychological diagnostics. The focus on pupil's personality, his social roles that arise inside the class and school, the school and class atmosphere and factors that affect the development of the school atmosphere, is a part of this work as well. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003956450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV