Kooperativní vyučování na malotřídní škole
Cooperative Education at a School
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2639Identifikátory
SIS: 20499
Kolekce
- Kvalifikační práce [19148]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Helena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
18. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Téma této práce je kooperativní vyučování jako prostředek k získávání klíčových kompetencí. V teoretické části se zabývám vymezením kooperativního učení, jeho znaků, principů, rolí učitele a žáka, hodnocením. Praktická část je akčním výzkumem variant vyučovacích jednotek s využitím spolupráce v malotřídní škole. klíčové kompetence kooperace pravidla hodnocení kooperativní vyučování Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The topic of this paper is cooperative learning and teaching. It means to obtain the key competences. In the first part I go into the cooperative learning, its principles, the role of the pupil and teacher, evaluation. In the second part I go into the variants of cooperative lessons in the smallclass school. key competences cooperation rules evaluation cooperative lessons Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)